Już po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Tym razem zachęca do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.
Własna dostawa sposobem na poszerzenie oferty dla klientów serwisu. Wrocław stał się drugim po Warszawie miastem, gdzie zostały uruchomione darmowe dla użytkowników, szybkie dostawy realizowane przez Pyszne.pl.
Badanie przeprowadzone przez Absolunet wskazuje, że 67 proc. Millennialsów woli kupować online niż w sklepach stacjonarnych. Jak więc do nich dotrzeć i zachęcić do powrotów? Odpowiedzi udziela Ignacy Bochiński, partner w agen
Święta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie wyczekiwanie na ten okres sprawia, że rozumiemy, co liczy się dla nas najbardziej – ludzie dookoła. W okresie świątecznym sami chętniej pomagamy innym, ale też wspom
Jednym z najczęściej przygotowywanych na święta ciast jest sernik, w rozmaitych wariantach. Bez względu na to, jaki przepis wybierzemy, z pomocą przychodzi MLEKOVITA, która oferuje najszerszy wybór twarogów na rynku.
Polskie e-commerce rozwija się dynamicznie, a dobrze zorganizowana logistyka wspiera tak szybki rozwoju tej branzy. Pod koniec 2018 roku polski rynek e-commerce był wyceniany na ponad 50 mld zł, a w ciągu kilku lat jego wartość m
W pierwszym kwartale br. spółka zarządzająca siecią odzieżowych sklepów dyskontowych TXM textilmarket otworzyła 9 nowych sklepów. TXM S.A., wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Redan, w całym 2015 roku planuje otwarcie łą
Galeria handlowa Quick Park w Konstancinie podpisała umowę najmu z czołowym producentem i importerem odzieży i sprzętu sportowego w Polsce – firmą Martes Sport.
Wypłata dopiero za kilka dni, a ulubiony sklep właśnie ogłosił promocję, która skończy się jutro?
Do oferty Dużego Bena trafiły właśnie dwa rodzaje piwa, które dostępne będą tylko w sklepach tej marki. Piwo pszeniczne „No PSZEcież” i APA „SatrAPA” warzy dla Dużego browar Inne Beczki.