Reklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki to tylko niektóre dowody na to, że świat wirtualny wrósł już w rzeczywistość. Znaczenie online’u rośnie, a rozwiązania w nim stosowane zaczynają wkr
Już 12 stycznia w Grudziądzu będzie miało miejsce otwarcie nowego salonu NEONET – to kolejny krok w rozwoju jednego z liderów rynku AGD, RTV, IT. Nowa placówka firmy będzie znajdować się przy ulicy Włodka 16C.
Galeria handlowa Quick Park w Kępnie podpisała umowę najmu 934 m2 powierzchni z polską siecią kin – OH Kino.
Najmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich osobiste potrzeby, takich jak buty czy odzież, ale też mają wpływ na rodzinne decyzje zakupowe w innych kategoriach produktowyc
Serwis naEKRANIE.pl w ostatnich tygodniach wdrożył innowacyjne rozwiązanie z zakresu sprzedaży biletów kinowych.
Jak kształtowały się konsumenckie preferencje wśród klientów e-commerców związanych z branżą home? Okres wyprzedaży podsumowuje Homebook.pl.
INDIGO to marka wózków dziecięcych, powstała z pasji oraz wyjątkowego zrozumienia mobilnych potrzeb rodziców i dzieci. Producent wózków Indigo posiada ogromne, ponad 30 letnie doświadczenie w tworzeniu oraz doskonaleniu wózk�
Warszawa to doskonałe miejsce do aktywności fizycznej. Parki, liczne obiekty sportowe czy ścieżki rowerowe zachęcają do treningów i wycieczek. Miłośników sportu ucieszy więc fakt, że na Woli otworzył się nowy salon Martes
W związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć sklepów Bricomarché podjęła zdecydowane kroki zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników.
Z początkiem lipca Thierry Klupczynski objął oficjalnie stanowisko Prezesa Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. Nowy Prezes związany jest z siecią i Grupą Muszkieterów od ponad 30 lat.