Sklepy DIY pozostają otwarte w większości europejskich krajów, mimo coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Majsterkowicze zrobią zakupy m.in. w Niemczech, Francji, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii.
Food marketing to termin, którym interesuje się coraz większa liczba managerów. Rynek gastronomiczny w Polsce bowiem od dekady stale rośnie.
Ceresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych rea
Agora Bytom konsekwentnie się rozwija. Tylko w ostatnim czasie swoje salony otworzyły tutaj trzy marki. Na tym nie koniec zmian - multigaleria zapowiada kolejne nowości.
Nestlé Pure Life zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacji marek . Konsumenci wysoko ocenili m.in. wiarygodność oraz zaangażowanie społeczne marki, przyznając jej prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Repu
W prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyjęcie witani przez twórcę marki – Radosława Charubina, ale też ze specjalną „ścianką” dla „paparazzich” i...
Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach.
Galeria Krakowska rozwija się w wielkim stylu – po przebudowie został otwarty nowoczesny Empik Future Store.
Europa Centralna już trzeci raz została dostrzeżona w ogłoszonym dzisiaj raporcie „Odpowiedzialny Biznes”, który wskazuje wartościowe projekty z zakresu CSR realizowane w różnych częściach Polski
57 już sklep popularnej sieci odzieżowej KiK został otwarty 11 września w Galerii Siedlce.