Od 17 grudnia działa już pierwszy sklep Scotch&Soda w Polsce. Czeka na klientów Wrocław Fashion Outlet
Cursor z Grupy OEX realizuje projekt obejmujący wsparcie działań sprzedażowych w formule 360 stopni dla PPG Deco Polska, właściciela marki Dekoral.
7 centrali wentylacyjnych, 2 dni prac i większy komfort dla Klientów – rozpoczyna się kolejny etap modernizacji Poznań City Center. Od 19 do 20 czerwca przed Centrum pojawi się największy w Polsce dźwig kołowy (Liebherr LTM 1
Grupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw i uruchamia kolejne punkty pod szyldem Intermarché. 10 lutego br. został otworzony nowy obiekt zlokalizowany przy sklepie Bricomarché w
Wózek Madonna 2w1 to nowość w ofercie marki INDIGO*. Jest to nowoczesny wózek o wyjątkowej trwałości i wysokiej jakości wykończenia. Został zaprojektowany tak, aby nie tylko zachwycać wyglądem, przyciągając uwagę swym ef
W 2018 - kolejnym roku wzrostów rynek dystrybucji materiałów budowlanych osiągnął sprzedaż blisko 50 mld zł. Wartość sprzedaży jest w 50% zrealizowana przez hurtownie, w 44% przez markety budowlane.
Yoram Reshef, Dyrektor Generalny Blue City, został po raz kolejny uhonorowany tytułem najlepszego dyrektora centrum handlowego podczas uroczystej, dziewiątej gali konkursu EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards.
Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie showroomami, w których klienci obejrzą towary, ale kupią je w sieci i to nie
16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom.
Która placówka handlowa nie chciałaby mieć więcej klientów? Który z szefów sprzedaży nie pragnąłby wyrabiać planów sprzedażowych? I wreszcie: kto nie marzy, by zarabiać więcej?