Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie showroomami, w których klienci obejrzą towary, ale kupią je w sieci i to nie
Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji, które sprawiają, że klienci chętniej i częściej odwiedzają sklepy stacjonarne czy internetowe. Co zrobić, by w „ten” dzień, 24 listopada, Twoja of
Salon Greenpoint przeszedł kompleksową metamorfozę. Zmienił się wystrój oraz sposób ekspozycji asortymentu. Po remoncie sklep w Wola Parku zajął powierzchnię 124 mkw.
Od teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sklepie Żabka. Od 6 grudnia br. sieć Żabka rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski.
Wszystkie towary sprzedawane od 1 listopada do końca grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całkowitej rocznej sprzedaży detalistów. Globalne instytucje handlowe oceniły, że sprzedawcy na całym świecie tracą rocznie ponad 600
Łódzkie centrum handlowe powiększyło swoje portfolio o najstarszą polską markę jubilerską W.KRUK. Nowy najemca zajął w Porcie Łódź powierzchnię ponad 55 mkw.
Checkpoint na targach EuroCIS: 50 lat innowacji w zakresie inteligentnych rozwiązań dla handlu detalicznego
„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada ona całkowicie nową platformę tej marki w Polsce.
Jeszcze nie tak dawno temu jedyną dopuszczalną przyczyną zwrotu towaru było stwierdzenie jego wady lub uszkodzenia.
Lubelska Fundacja COR INFANTIS otrzymała wsparcie finansowe od Fundacji TK Maxx i Homesense. Jednorazowa dotacja została przekazana organizacji działającej na rzecz dzieci z wadami serca.