Wiadomości branżowe

Zakończenie konkursu Światowy Dzień Oszczędzania z Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl

Portale Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl zakończyły wspólną akcję na rzecz wspierania idei oszczędzania wśród Polaków. Akcja połączona była z konkursem, który trwał od 15 do 31 października. Konkurs „31 października – Światowy Dzień Oszczędzania” cieszył się dużą popularnością wśród Internautów.  Nadesłano prawie 900 zgłoszeń, z których Komisja Konkursowa wybrała trzy najciekawsze wypowiedzi. Ich autorzy otrzymają cenne nagrody ufundowane przez sklep internetowy Redcoon.pl. Autor najbardziej oryginalnego sposobu na oszczędzanie otrzyma wysokiej klasy telewizor LCD, nagroda za drugie i trzecie miejsce to: karta zakupowa o wartości odpowiednio 500 zł i 200 zł do zrealizowania w sklepie internetowym Redcoon.pl.Na stronie akcji http://www.ceneo.pl/info/konkurs_oszczedzaj.html zamieszczona została lista osób nagrodzonych. Wyniki konkursu wraz z najlepszą receptą na oszczędzanie zostaną opublikowane także  w elektronicznym wydaniu

Portale Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl zakończyły wspólną akcję na rzecz wspierania idei oszczędzania wśród Polaków. Akcja połączona była z konkursem, który trwał od 15 do 31 października. Konkurs ?31 października ? Światowy Dzień Oszczędzania? cieszył się dużą popularnością wśród Internautów. 

Nadesłano prawie 900 zgłoszeń, z których Komisja Konkursowa wybrała trzy najciekawsze wypowiedzi. Ich autorzy otrzymają cenne nagrody ufundowane przez sklep internetowy Redcoon.pl. 

Autor najbardziej oryginalnego sposobu na oszczędzanie otrzyma wysokiej klasy telewizor LCD, nagroda za drugie i trzecie miejsce to: karta zakupowa o wartości odpowiednio 500 zł i 200 zł do zrealizowania w sklepie internetowym Redcoon.pl.

Na stronie akcji http://www.ceneo.pl/info/konkurs_oszczedzaj.html zamieszczona została lista osób nagrodzonych. Wyniki konkursu wraz z najlepszą receptą na oszczędzanie zostaną opublikowane także  w elektronicznym wydaniu ?Przeglądu Finansowego Bankier.pl?, który wkrótce będzie dostępny na stronie http://www.bankier.pl/przeglad/.

Przez okres trwania konkursu eksperci Bankier.pl wspierali jego Uczestników publikując na stronach serwisu www.bankier.pl/dzienoszczedzania/ porady dotyczące oszczędzania. Również portale Ceneo.pl i CoKupić.pl uruchomiły specjalne podstrony, na których Internauci  mogli znaleźć produkty w wyjątkowo korzystnych cenach.

Wszystkim Uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie, a zwycięzcom ? serdecznie gratulujemy!

Zapraszamy do odwiedzenia strony konkursowej i zapoznania się z listą zwycięzców: http://www.ceneo.pl/info/konkurs_oszczedzaj.html.

 

Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 60 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl. Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W sierpniu 2009 roku ich liczba wyniosła ok. 2,1 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych ok. 45,2 miliona. Od 19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Ceneo S.A. jest liderem na rynku polskich porównywarek cen w sklepach internetowych. Jako jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce dostarcza Użytkownikom narzędzie pozwalające na szybkie i łatwe wyszukiwanie produktów oraz informacji o produktach, a następnie porównanie ich cen w wielu sklepach. Ceneo.pl umożliwia kupującym w sieci szybkie znalezienie atrakcyjnej oferty oraz wiarygodnego sklepu, a współpracującym sklepom oferuje możliwość zwiększenia sprzedaży oraz promocję swojej marki wśród dynamicznie rozwijającej się społeczności internetowej. Ceneo.pl oferuje swoim Użytkownikom także szereg poradników zakupowych oraz obszerną bazę opinii o sklepach internetowych, tworzoną przez ich klientów.

Według danych Megapanel PBI/Gemius Ceneo.pl odwiedziło w lipcu 2009 r. ponad 3,3 mln użytkowników.

Cokupić.pl jest największym opiniotwórczym portalem w Polsce, wspierającym ideę social shoppingu. Tutaj ludzie odnajdują interesujące ich produkty i dzielą się informacjami o nich. Z pomocą Cokupić.pl Użytkownicy zdobywają wiedzę o popularnych produktach oraz sugestie, czy warto się nimi zainteresować. Opinie są pisane przez konsumentów ? dla konsumentów. By ułatwić wyszukiwanie produktów, Użytkownicy mają do dyspozycji podział na przejrzyste kategorie.   Wszelkie niezbędne informacje dotyczące produktów znajdują się w jednym miejscu. Wystarczy rzut okiem, by już na wstępie zorientować się w ich potencjalnych wadach i zaletach. W Cokupić.pl zgromadzonych jest ponad 950 tys. oryginalnych i rzetelnych opinii.

 

A to już wiesz?  Debata nt. biegów masowych przyciągnęła wielu pasjonatów sportu

Źródło Bankier.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy