W ramach szkoleń Let Them Know 10. edycji Polskiego Tygodnia Mody odbędą się otwarte wykłady dla osób zainteresowanych zdobywaniem wiedzy i poszerzaniem kompetencji z zakresu branży modowej. Zajęcia o zróżnicowanej tematyce poprowadzą eksperci zajmujący się m. in. prawnymi, marketingowymi i kulturowymi aspektami mody.
Let Them Know to szkolenia przeznaczone dla projektantów, producentów, właścicieli firm odzieżowych, specjalistów ds. marketingu, a także wszystkich osób chcących poszerzyć kompetencje z zakresu branży odzieżowej. Uczestnicy mają okazję zdobyć trudno dostępną w Polsce wiedzę oraz przygotowanie niezbędne, by wchodzić w owocne relacje ze światem biznesu i budować marki o dużym znaczeniu na rynku mody.
Część otwarta szkoleń Let Them Know odbędzie się w dniach 9-10 maja (piątek-sobota) 2014 roku w centrum EXPO-Łódź. Piątkową sesję rozpocznie wykład poświęcony prawnym aspektom funkcjonowania projektantów na rynku modowym prowadzony przez radcę prawnego, specjalistkę w zakresie prawa mody, Małgorzatę Syriusz-Wolską. Następnie wykład ?Technologia dla przemysłu mody – kosztowne gadżety czy warsztat pracy projektantów XXI wieku?? poprowadzi Marzanna Lesiakowska-Jabłońska, prorektor Viamoda Industrial Szkoły Wyższej oraz wykładowczyni Polsko-Włoskiego Instytut Designu i Managementu VIAMODA w Warszawie. Ostatnie zajęcia tego dnia, poświęcone zagadnieniom e-commerce przygotowali specjaliści w zakresie marketingu i consultingu w branży kreatywnej z firmy lawmore ? Paula Pul oraz Michał Kulka.
Sobotnią część warsztatów otworzy Kinga Miller, wykładowczyni VIAMODA, Akademii L. Koźmińskiego oraz COLLEGIUM CIVITAS, wykładem na temat budowania portfolio w różnych segmentach rynku. Następnie wykład ?Potyczki z modą w świecie popkultury? poświęcony kulturowym aspektom projektowania ubioru wygłosi Krystyna Piątkowska, etnolog i antropolog kultury z Uniwersytetu Łódzkiego. Zajęcia poświęcone kolaboracji mody i sztuki audiowizualnej poprowadzą Julita Wojczakowska oraz Aga Strzałkowska z platformy Pakamera.pl. Sobotnie szkolenia Let Them Know zakończą warsztaty z przedstawicielami prestiżowej szkoły ESMOD International Group pod kierunkiem Philippe Zmirou, dyrektora francuskiego oddziału ESMOD.
Mecenasem FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest Samsung Crystal Blue.
Zdjęcia FashionPhilosophy Fashion Week Poland do pobrania: http://bit.ly/FashionWeekPoland_photos
Partner Strategiczny: Miasto Łódź
Organizator: Moda Forte
Partner: Expo ? Łódź
Mecenas: Samsung
Patroni Medialni: ELLE, K MAG, MaleMen, Harvard Business Review Polska, EGO Inspiracje, Radio Eska, Fashion One, VU Mag, Plejada, ONET
Oficjalny Przewoźnik: LOT
Sponsorzy: Carlo Rossi, Colgate MaxWhite One
FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największe międzynarodowe wydarzenie modowe w Polsce, organizowane dwa razy w roku w Łodzi i prezentujące premierowe kolekcje przygotowane przez najzdolniejszych polskich i zagranicznych projektantów oraz domy mody.
FashionPhilosophy Fashion Week Poland wyznacza świeże trendy w rozwoju polskiej branży modowej. 10. edycja Polskiego Tygodnia Mody kreuje unikatową przestrzeń owocnych spotkań polskich projektantów z zainteresowanymi rynkiem mody przedstawicielami świata biznesu. Szeroko otwiera przed designerami drzwi do budowania profesjonalnych marek, a przedsiębiorcom ukazuje atrakcyjne biznesowo oblicze świata mody.
FashionPhilosophy Fashion Week Poland, patronując najbardziej utalentowanym polskim projektantom, wspiera również ideę Łódzkich Przemysłów Kreatywnych, które umacniają Miasto Łódź jako Polską Stolicę Mody.