Mieszcząca się na terenie Galerii Młociny strefa Spotkania i Dania to tylko jeden z wielu powodów, by odwiedzić otwartą kilka miesięcy temu galerię. Co więcej, lista sklepów, restauracji oraz atrakcji dla gości stale się po
Rozwój Centrów Handlowych w Polsce stale postępuje. Jakie przewagi posiadają i jak powinny je wykorzystać, by utrzymać rynkową pozycję?
W ubiegłym roku firma Notino sprzedała 35 milionów produktów kosmetycznych. Przychody wzrosły o 17% w stosunku do 2018 roku.
W odpowiedzi na sytuację spowodowaną pandemią, również second handy, działające do tej pory całkowicie stacjonarnie, dopasowały się do nowych realiów.
Dokładnie 10 lat temu, w listopadzie 2007 roku, na rynku e-commerce zadebiutował nowy podmiot - Okazje.info. Start-up założony wówczas przez dwóch studentów z Łodzi to dziś jedna z największych i najpopularniejszych porównyw
Oferta DYNAMIC Centrum Grilla została uzupełniona o nowe akcesoria do grillowania kanadyjskiej firmy Onward Manufacturing Company Ltd właściciela m.in. marki Broil King i GrillPro
IV Konwent Stolarki „Praktyka czyni mistrza” odbył się 11 i 12 kwietnia br. w Oleśnicy pod Wrocławiem.
Marek Wojnowski został nowym Dyrektorem Generalnym sieci Intermarché w Polsce. Od początku lipca br. odpowiada za skuteczne wdrożenie nowej strategii szyldu zarówno w centrali, jak i sklepach oraz za dalszą ekspansję Intermarch�
Od lutego klienci Bricomarché mogą korzystać z nowej strony internetowej sieci. Wraz z nią pojawiło się wiele nowych udogodnień, w tym możliwość robienia zakupów przez Internet.
W lipcu br. sieć Super-Pharm uruchomiła kolejny punkt w Galerii Młociny. Koncepcja sklepu opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu.