Ten tydzień jest wyjątkowy dla Wiedzy i Praktyki. Wydawnictwo otrzymało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi przyznany drugi rok z rzędu.
Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi nadaje Instytut Zarządzania za prowadzenie proklienckiej polityki relacji z Klientami i otoczeniem firmy. Model ewaluacji firmy w programie Firma Przyjazna Klientowi składa się z dwóch uzupełniających się części: analizy polityki i procedur relacji z Klientami oraz oceny ich wdrożenia. Analiza rozpoczyna się od wywiadu i analizy Customer Care Index©, którego wyniki są następnie weryfikowane przez audyt ekspercki, badania Mystery Client oraz badania satysfakcji klientów (CATI, PAPI i CAWI).
Co ważne, ocena każdej z firm aż w 75% zależy od oceny Klientów i badania Mystery Client. Można, więc zaryzykować stwierdzenie, że certyfikat Firma Przyjazna Klientowi nadany Wiedzy i Praktyce jest certyfikatem nadanym przez Klientów wydawnictwa. Badania oraz weryfikację danych przeprowadziły firmy Dive-AdHoc oraz Norstat.
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka poddaje się audytowi Customer Care Index już od 4 lat. Pierwsze dwa lata uczestnictwa w projekcie Firma Przyjazna Klientowi przyniosły wyróżnienia, dwa kolejne – tytuł Firma Przyjazna Klientowi. To dowód, że strategia firmy przyniosła efekt – przychylność Klientów.
Wręczenie certyfikatów Firma Przyjazna Klientowi odbyło się w poniedziałek, 27 września, w Warszawskim hotelu Polonia Palace. Oprócz Wiedzy i Praktyki certyfikat otrzymały 44 firmy z całego kraju, w tym VATTENFALL, PKO, SAS INSTITUTE oraz BP Polska. Wiedza i Praktyka jest jedynym wydawnictwem w Polsce, które otrzymało tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi w tegorocznej edycji programu.