Galeria Katowicka, należąca do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzana przez APSYS Polska, 2019 może zaliczyć do udanych.
Od 31 grudnia przy zakupie dowolnych produktów Starbucks w dostawie, użytkownicy aplikacji Glovo otrzymują w prezencie aż miesiąc abonamentu HBO GO gratis. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów.
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na
Tegoroczne zakupy na majówkę potwierdzają obserwowany od dwóch miesięcy trend „duże zakupy w małych sklepach” – kupujemy tam rzadziej, ale więcej.
Magazyn Design&Build Review opisał 5 trendów we wzornictwie branży retail, które mają zyskiwać na znaczeniu w związku ze zmianami struktury sprzedaży spodziewanymi w 2019 roku. Rozwój części z nich można obserwować już dz
CH Osowa świętuje otwarcie kolejnego sklepu. To jeden z większych lokali w Polsce – nowe Pepco zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw., podczas gdy przeciętnie jest to około 450 mkw.
Robert Rękas objął stanowisko Prezesa PSH Lewiatan, największej polskiej sieci franczyzowej i trzeciej co do wielkości sieci handlowej w Polsce.
Sieć odzieżowa KiK otwiera sklep we Wrocławiu.
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amig
W polskich gospodarstwach żyje prawie 8 mln psów i ponad 6 mln kotów. W ostatnim roku Polacy wydali na ich żywność dwa razy więcej pieniędzy niż na produkty dla niemowląt. W 2015 roku Polacy wydadzą na karmę dla swoich pupi