120 minut to maksymalny czas oczekiwania klienta Ergo Hestii na kontakt z likwidatorem. Spółka wprowadza nowe elementy do oferty pakietów Hestia 7 i Hestia 77.
Osoby korzystające z pakietów Ergo Hestii mogą dodatkowo oczekiwać gwarancji pierwszeństwa w połączeniu z konsultantem infolinii. Dedykowany opiekun będzie towarzyszył im w trakcie całego procesu likwidacji szkody. Wzbogacona oferta przewiduje także możliwość kosztorysowania każdej szkody na życzenie ubezpieczonego oraz skrócenie czasu likwidacji poprzez dedykowanie wydzielonego działu obsługi w ramach Biura Likwidacji Szkód.
Hestia 7 to pakiet siedmiu najważniejszych ubezpieczeń, które kompleksowo chronią rodzinę i majątek. Polisa obejmuje dom lub mieszkanie, samochód (OC, AC), szkody wyrządzone innym osobom w życiu prywatnym (OC), koszty ochrony prawnej, następstwa nieszczęśliwych wypadków.
Hestia 77 obejmuje ubezpieczenia: mienia, Home Assistance, podręcznego mienia ruchomego od rozboju, oszkleń zewnętrznych i wewnętrznych od stłuczenia, odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym (OC), kosztów ochrony prawnej, następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), bagażu, domków letniskowych, domów w budowie, sprzętu sportowego i uprawiania sportu, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW), odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego w ruchu krajowym (OC) i zagranicznym (ZK), pojazdów mechanicznych od utraty, zniszczenia lub uszkodzenia (AC), kosztów udzielenia natychmiastowej pomocy Hestia Car Assistance.
Klient, który decyduje się na pakiet, nie musi wykupić wszystkich ubezpieczeń wchodzących w jego skład.