Data publikacji: 07.10.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UROCZYSTA GALA FRENCH TOUCH NA ZAKOŃCZENIE…
Kategoria: Sklepy
Dzięki znakomitym artystom z Francji i Polski, widowisko było wyjątkową podróżą przez świat francuskiej muzyki, mody i filmu. Widzów bawiły tancerki Blue Bell Girls z legendarnego kabaretu Lido de Paris oraz artyści wykonujący najbardziej znane utwory Jean-Jacquesa Goldmana i covery innych francuskich przebojów w zaskakujących aranżacjach. Francuską modę reprezentował pokaz kolekcji uwielbianego przez gwiazdy i ekscentrycznego Jean-Charlesa de Castelbajaca, a sztukę filmową wyjątkowy przegląd obrazów Claude‘a Leloucha, który świętuje jubileusz 50-lecia pracy twórczej. Wyjątkowy nastrój z małych kawiarenek znad Sekwany przywołał miękkim głosem oraz charakterystycznym dźwiękiem akordeonu Claudio Capeo.
W ramach kampanii French Touch, między 21 września a 3 października, klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour mogli kupić francuskie wyroby w atrakcyjnych cenach. Wśród produktów objętych ofertą znalazły się między innymi wyroby marki własnej Reflets de France, pieczywa, sery, mięso i wędliny, ryby oraz słodycze. Spośród tradycyjnych, francuskich produktów można było wybrać foie gras, ratatouille po prowansalsku, krem z kawałkami kasztanów czy ostrygi. Oferta dla osób zainteresowanych francuskim stylem życia obejmowała też kosmetyki, ubrania i tekstylia.
French Touch to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się, żeby propagować kulturę francuską w Polsce. W tym roku firma między innymi zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była Partnerem Święta Francji i Miasteczka Francuskiego.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: