Każdy, kto zakupi bilet na streaming live koncertu finałowego ?Otwartych Wtorków z NuPlay?, może, siedząc w domu przed komputerem, oddać swój głos na wybrany zespół i pomóc mu w zdobyciu nagrody publiczności ? występu na deskach Progresji przed wybraną gwiazdą.
W piątek, 6 grudnia, na deskach warszawskiego klubu Progresja odbędzie się wielki finał drugiej edycji ?Otwartych Wtorków z NuPlays?. O zwycięstwo walczyć będzie 6 zespołów: ATERRA, Enclose, Polska B, Running Red, Mentally Blind (zdobywca Dzikiej Karty jury) i Derisum (zdobywca Dzikiej Karty internautów).
Wielki finał ?Otwartych Wtorków z NuPlays? transmitowany będzie na żywo, na NuPlays TV. Start o godzinie 19.30. Każdy, kto chciałby wziąć udział w tym wydarzeniu, a nie będzie mógł pojawić się 6 grudnia w Progresji, może wykupić bilet z 7,99 zł i obejrzeć zmagania zespołów siedząc wygodnie w domu przed swoim komputerem.
Zakup biletu na streaming upoważnia do wzięcia udziału w głosowaniu publiczności. Zespół, który otrzyma najwięcej głosów wygrywa nagrodę publiczności, którą jest możliwość zagrania w klubie Progresja przed wybraną gwiazdą!
Oferta streamingu i szczegóły odnośnie głosowania znajdują się na stronie http://nuplays.pl/offer/3106/streaming-na-zywo-finalow-otwartych-wtorkow-z-nuplays-6-12-2013-od-19-30
Czym są ?Otwarte Wtorki z NuPlays??
?Otwarte Wtorki z NuPlays? to konkurs dla debiutantów i początkujących muzyków. Składa się z czterech etapów, w trakcie których, podczas 15 koncertów, wyłonione zostaną dwa zwycięskie zespoły. Pierwszy z nich, wytypowany przez jury, wygra profesjonalną, 7-dniową sesję nagraniową w Studiu Progresja, drugi natomiast, wyłoniony na podstawie głosów publiczności, wystąpi na deskach Progresji przed wybraną gwiazdą.
Materiał nagrany przez zwycięski zespół otrzyma wsparcie promocyjne NuPlays ? nowej platformy internetowej z muzyką pochodzącą zarówno od dużych wytwórni, jak i od całkowicie niezależnych artystów. W ramach konkursu ?Otwarte Wtorki z NuPlays? serwis, wspólnie z Klubem Progresja, chce znaleźć nowe talenty, dać szansę początkującym muzykom i umożliwić im nagranie profesjonalnego, autorskiego materiału.
Partnerzy medialni konkursu: DlaStudenta.pl, Netfan.pl, Muzyka.pl, Radioaktywne.pl, Radio Bemowo, Radio Roxy FM, Rock Axxess i TerazRock.pl.
Więcej informacji o NuPlays na: http://media.nuplays.pl/
***
O NuPlays
NuPlays to nowy portal do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości i formy, do których należy m.in. opcja tworzenia ekscytujących ofert, składających się z cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów, usług i propozycji. W NuPlays dział także unikatowy system lojalnościowy, premiujący aktywnych użytkowników tzw. superofertami ? spotkaniem z ulubionym zespołem, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage, itd.
Dzięki NuPlays artyści mogą być bliżej swoich fanów, a nabywcy muzyki doświadczać niegdysiejszych emocji porównywalnych tylko z poszukiwaniem i nabywaniem cennych winylowych płyt
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej ? tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy ? NuPlays SA ? nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki ? doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).