Sklepy

Tour de Pologne przyspiesza z Carrefour

Tour de Pologne przyspiesza z Carrefour
Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród

Data publikacji: 24.06.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tour de Pologne przyspiesza z Carrefour
Kategoria: Sklepy

Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.

Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.

Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów na świecie, należący do prestiżowego cyklu UCI World Tour. Najlepsi kolarze z Polski i całego globu zmierzą się z wymagającą trasą, liczącą prawie 1 200 kilometrów, dostarczając kibicom w kilkudziesięciu krajach siedem dni sportowych emocji na najwyższym poziomie. Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2015 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

Dołączyliśmy do ekipy Oficjalnych Partnerów Tour de Pologne. Ta współpraca wpisuje się w naszą strategię promowania zdrowia i aktywności fizycznej wśród klientów i pracowników. Co ważne, trasa Tour de Pologne biegnie przez miasta, w których znajdują się nasze sklepy, więc będziemy zachęcać kibiców i pracowników do dopingowania kolarzy na poszczególnych etapach – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.

Carrefour Polska został Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Firma uhonoruje zwycięzcę każdego z siedmiu etapów wyścigu, a także przyzna specjalną nagrodę. Tour de Pologne 2016 zostało podzielone na następujące etapy:
1. etap – 12.07: Radzymin – Warszawa
2. etap – 13.07: Tarnowskie Góry – Katowice
3. etap – 14.07: Zawiercie – Nowy Sącz
4. etap – 15.07: Nowy Sącz – Rzeszów / Podkarpackie
5. etap – 16.07: Wieliczka – Zakopane
6. etap – 17.07: BUKOVINA RESORT – Bukowina Tatrzańska
7. etap – 18.07: Kraków (jazda indywidualna na czas).

A to już wiesz?  CARREFOUR POLSKA SPONSOREM PÓŁMARATONU W...

Carrefour koncentruje się w Polsce na zapewnieniu klientom najbardziej satysfakcjonujących zakupów w 5 strategicznych obszarach, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość. Sieć odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, i ułatwia im dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych, oferując w swoich sklepach specjalny dział „Świat Zdrowia”. Obejmuje on obecnie ponad 700 artykułów, w tym produkty bezglutenowe, dietetyczne, dla diabetyków, sojowe i ekologiczne.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Tour de Pologne przyspiesza z Carrefour , - Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy