SearchMarketingDay.com – największa w Europie Środkowej konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych – zaczyna się w Poznaniu 22 maja. Zeszłoroczna edycja imprezy po raz pierwszy ściągnęła do Polski europejską czołówkę specjalistów SEO. W tym roku nazwiska prelegentów są jeszcze głośniejsze, a impreza przybieże formę dwóch równoległych konferencji poświęconych pozycjonowaniu (w jednej sali) i PPC, AdWords & Affiliate (w drugiej).
Organizatorom udało się zaprosić do Poznania takie postaci jak Ralph “Fantomaster” Tegtmeier tworzący zaawansowane narzędzia do cloakingu, Dixon Jones z Majestic SEO, Martin MacDonald dyrektor SEO w Expedia.com, charyzmatyczny Mikkel “de Mib” Svendsen, Bob Rains z Tandler.Doerje.Partners, Russell Smith odpowiadający za oprawę treści w portalu newsowym BBC czy Magnus Bråth, specjalizujący w SEO dla branży casino w pokrelistings.com. To nazwiska stawiające Search Marketing Day (SMD) na równi z głośnymi imprezami branży SEM takimi jak SES czy SMX. Łącznie podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli wybierać między 16 różnymi prezentacjami.
Wybierać, bo konferencja będzie… właściwie dwiema konferencjami. Kiedy w jednej sali prelegenci przybliżać będą tajniki pozycjonowania, na scenie drugiej sali prezentowana będzie tematyka Google AdWords (PPC) i programów afiliacyjnych. Słuchacze SearchMarketingDay.com będą mogli swobodnie przemieszczać się między salami, dobierając sobie własny plan konferencji. Następnego dnia, 23 maja, Martin MacDonald i Joe Sinkwitz przeprowadzą pierwsze w Polsce zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania prowadzone przez zagranicznych ekspertów.
– Lista prelegentów świadczy o tym że Search Marketing Day w Poznaniu będzie bardzo prestiżową imprezą – mówi Michał Makaruk twórca Forum.Optymalizacja.com. Konferencja Search Markeitng Day to nie tylko największe doroczne wydarzenie branży SEO, PPC i marketingu internetowego ale także spotkanie wszystkich osób interesujących się pozycjonowaniem stron, prowadzeniem kampanii AdWords oraz promocją stron w internecie – uzupełnia Tomasz Frontczak z MaxROY.com, organizatora konferencji.
Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 22 i 23 maja w salach Multikina na terenie Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Wszystkie wykłady i prezentacje będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na polski. Sylwetki wszystkich prowadzących, szczegóły organizacyjne konferencji i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem http://SearchMarketingDay.com