Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności - to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą strategią biznesową
O nowych technologiach, które jeszcze bardziej zyskają na znaczeniu w erze post-covidowych zakupów online mówi Maciej Ossowski, CEO Kogifi Digital
Prawie 80 proc. internautów w USA deklaruje chęć dokonywania transgranicznych zakupów online. Już w zeszłym roku nabyli oni w ten sposób towary za ponad 80 miliardów dolarów. Do 2020 roku 50% całego amerykańskiego e-commerce
Warszawa to doskonałe miejsce do aktywności fizycznej. Parki, liczne obiekty sportowe czy ścieżki rowerowe zachęcają do treningów i wycieczek. Miłośników sportu ucieszy więc fakt, że na Woli otworzył się nowy salon Martes
Co można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyrę z gzikiem, przejść spod Poznańskich Koziołków na Wzgórze Świętego Wojciecha, albo… zakochać się od pierwszego wejrzenia. Poznańskie centrum handlowe Avenida z
Kilkanaście dni temu w Polsce weszła w życie ustawa o przeciwdziałaniu marnowania żywności. Oznacza to, że sklepy o powierzchni powyżej 250 m2, w których połowa lub więcej przychodów pochodzi ze sprzedaży żywności, będ�
W tym roku nie trzeba czekać do Wielkanocy, by cieszyć się świątecznymi upominkami. W trwającej w marcu loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” Jan Niezbędny rozda aż 145 nagród o łącznej wartości 72 500 zł.
Polska marka Lancerto oferująca klasyczną modę męską dołączyła do grona najemców Galerii Krakowskiej.
Akcja „Jeżdżę i pomagam” przeprowadzona przez Centrum Handlowe Europa Centralna otrzymała nagrodę w kategorii „Kampania CSR Roku” w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży nieruchomości komercyjnych - PRCH R
W Silesia City Center otwarto salon Vans. Jest to największy sklep marki w Polsce. Na powierzchni ponad 125 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment odzieży, butów i plecaków, a także duży wybór kolekcji dla dzieci.