Wiadomości branżowe

Świętowanie czas zacząć!

Świętowanie czas zacząć!
Wirtualna Polska obchodzi jubileusz 15 lat istnienia. Właśnie wystartowała niezwykła – bo z udziałem pracowników spółki i… internautów – kampania reklamowa portalu. Na stronie głównej WP można już podziwiać świąteczne, stworzone (i wybrane) przez użytkowników logo, a w specjalnym serwisie 15lat.wp.pl – zobaczyć wideożyczenia urodzinowe Zarządu dla internautów. Ponadto, za pomocą porównywarki tanio.pl można nabyć 15 atrakcyjnych produktów po dużo niższych cenach. Wkrótce ruszy też wyjątkowy – urodzinowy – bloog, pisany przez pracowników WP.Wirtualna Polska pojawiła się w rodzimej, wtedy jeszcze bardzo raczkującej, Sieci 15 lat temu, jako pierwszy polski portal internetowy. Od początku swój sukces zawdzięcza internautom, zawsze chętnie odwiedzającym jej strony oraz

Wirtualna Polska obchodzi jubileusz 15 lat istnienia. Właśnie wystartowała niezwykła – bo z udziałem pracowników spółki i… internautów – kampania reklamowa portalu. Na stronie głównej WP można już podziwiać świąteczne, stworzone (i wybrane) przez użytkowników logo, a w specjalnym serwisie 15lat.wp.pl – zobaczyć wideożyczenia urodzinowe Zarządu dla internautów. Ponadto, za pomocą porównywarki tanio.pl można nabyć 15 atrakcyjnych produktów po dużo niższych cenach. Wkrótce ruszy też wyjątkowy – urodzinowy – bloog, pisany przez pracowników WP.

Wirtualna Polska pojawiła się w rodzimej, wtedy jeszcze bardzo raczkującej, Sieci 15 lat temu, jako pierwszy polski portal internetowy. Od początku swój sukces zawdzięcza internautom, zawsze chętnie odwiedzającym jej strony oraz pracownikom – ich zaangażowaniu, pomysłom, działaniom. Dlatego, świętując 15 urodziny, to na nich portal skupia szczególną uwagę.

WP swoje 15-lecie zaczęła celebrować już w lipcu. To wtedy wystartował specjalny, jubileuszowy serwis 15lat.wp.pl. Wraz z witryną ruszył konkurs skierowany do użytkowników na urodzinowe logo portalu. Internauci przygotowali 1100 projektów. To również czytelnicy WP decydowali o tym, który projekt zwycięży, a tym samym przez trzy miesiące świętowania 15-lecia (październik-grudzień) będzie prezentowany na stronie głównej portalu. Zwycięski zdobył ponad 12 tysięcy głosów i od 1 października jest wizytówką Wirtualnej Polski.

Teraz serwis został wzbogacony m.in. o wyjątkowe wideożyczenia, składane internautom przez Zarząd WP. Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski i Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski, wspominają też historię portalu, najpiękniejsze i najtrudniejsze momenty, składają podziękowania pracownikom i użytkownikom. Materiał zobaczyć można pod adresem: http://pietnascielat.wp.pl/zyczenia.html, w nim także archiwalnie zdjęcia, np. stron głównych portalu.

Warto podkreślić, że to właśnie użytkownicy, a także pracownicy WP są bohaterami urodzinowej kampanii online’owej. Na jej potrzeby stworzono kilkanaście kreacji, których bohaterowie hucznie obchodzą 15 urodziny portalu (stąd w kreacjach girlandy, kolorowe baloniki, bańki mydlane, urodzinowe świeczki, itp.) Kampania displayowa, wykorzystująca kreacje double billboard i toplayer, obejmuje zasięgiem cały portal i potrwa do 31 października.

A to już wiesz?  Celebracja kobiecości z TEEKANNE!

Internauci mogą też cieszyć się teraz urodzinową promocją w porównywarce cen i produktów tanio.pl. Wybranych 15, atrakcyjnych produktów, przez cały miesiąc obchodzenia urodzin można nabyć w atrakcyjnych, dużo niższych cenach.

Pracownicy przygotowują też materiały do niezwykłego, urodzinowego blooga Wirtualnej Polski. Można w nim będzie odnaleźć ciekawostki z życia firmy, informacje o pracownikach, zabawne zdjęcia, a także wspomnienia oraz fakty serwowane „pod kuchni”.

http://wp.pl
http://15lat.wp.pl

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy