Plany właścicieli sieci KiK dotyczące rozwoju brandu coraz śmielej zaznaczają się na mapie Polski.
Jak wynika z badań Instytutu GfK kategoria domowych robotów od lat odnotowuje stałe wzrosty, a dziś odpowiada za blisko 20% wartości rynku urządzeń odkurzających.
Wysmażone, średnio-wysmażone a może krwiste? Z tym termometrem mięso z grilla będzie zawsze takie jaki chcemy! Termometr do mięsa z wyświetlaczem LED GrillPro – nowość w ofercie DYNAMIC Centrum Grilla
Coraz więcej polskich firm decyduje się na podjęcie współpracy handlowej z Chinami. Jednak, aby negocjacje ze stroną chińską były udane, należy wywrzeć dobre wrażenie na potencjalnym kontrahencie. W jaki sposób?
"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowych obiegło już cały świat. Potykacze nie są nowym rozwiązaniem, ale odrobina kreatywności w połączeniu z siłą social mediów, sprawiaj
Coraz mocniej w e-commerce widoczne stają się jednak także firmy z branży motoryzacyjnej, jeszcze kilka lat temu w sieci bardzo skromnie reprezentowane.
Do zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dyrektora technicznego (CTO). Do jego zadań będzie należało wsparcie agencji w zakresie rozwoju produktów software’owych oraz sprzedaży p
Znana sieć cukierni A. Blikle uzupełniła ofertę gastronomiczną centrum handlowego Port Łódź. Wyspa firmy, która znajduje się obok sklepu Saturn oferuje Klientom różnorodne wyroby cukiernicze.
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards.
Po wystartowaniu z zupełnie nową stroną e-market zapytał blisko 700 swoich aktualnych Klientów co sądzą o nowej stronie www i zastosowanych narzędziach. – Jest dobrze, ale dalej pracujemy nad udoskonaleniem naszego serwisu �