Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych – współtworzony przez mBank i BRE Ubezpieczenia – został laureatem konkursu pod patronatem Ministerstwa Gospodarki „Indywidualność Rynku – Merkury 2007" w kategorii PRODUKT – USŁUGA.
Jury VI edycji konkursu, w którym Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) otrzymał nagrodę, wyróżniło produkty oraz usługi, które mają szansę stać się liderem w swojej grupie towarowej oraz cechuje je nowoczesność rozwiązań technologicznych i innowacyjność. Supermarket US jest jedynym projektem finansowo-ubezpieczeniowym, który znalazł się w gronie laureatów.
Do końca grudnia 2007 r. w ramach Programu „Gwarancja Najniższej Ceny", jeżeli Klient SUS znajdzie tańszą ofertę porównywalnej polisy u innego ubezpieczyciela – dostanie zwrot nadpłaconej kwoty lub do końca obowiązywania ubezpieczenia będzie płacił niższe raty.
Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w mBanku daje również inne korzyści:
- Najtańsze na rynku raty
- Monitoring i pomoc mBanku w procesie likwidacji szkód
- Dostęp do szczegółów polisy 24/7
- Sprzedaż i obsługa przez mLinię
W ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych Klienci mogą na razie porównywać
i kupować oferty:
- HDI Asekuracja
- Benefia
- Go!Direct (nowość na rynku dostępna w mBanku)
- BRE Ubezpieczenia TU S.A
Z oferty SUS mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Do końca listopada br. Klienci Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych zakupili już ponad 67 tys. polis.