Wiadomości branżowe

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych Hitem Roku!

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych. Jest to już czwarta nagroda dla Supermarketu US przyznana za jego innowacyjność i wyjątkową funkcjonalność. Gazeta Bankowa nagradza  od 2002 roku instytucje finansowe, które wdrożyły systemy informatyczne usprawniające działalność i pozwalające na lepszą obsługę klientów. W tym roku po raz pierwszy jednak „Gazeta Bankowa" przyznała tytuł "Rekomendacja Gazety Bankowej" produktom, rozwiązaniom i usługom, mającym szansę stać się Hitami dla instytucji finansowych, a najlepszy projekt z nominowanych otrzymał tytuł Hit Roku dla Instytucji Finansowych. W tegorocznej edycji zgłosiło się wiele wyspecjalizowanych firm informatycznych, tym bardziej nagroda Hit Roku za model Supermarketu była szczególnym wyróżnieniem dla twórców.  Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał w ostatnim czasie już kilka nagród za nowoczesność rozwiązań technologicznych oraz innowacyjność na

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych. Jest to już czwarta nagroda dla Supermarketu US przyznana za jego innowacyjność i wyjątkową funkcjonalność.

Gazeta Bankowa nagradza  od 2002 roku instytucje finansowe, które wdrożyły systemy informatyczne usprawniające działalność i pozwalające na lepszą obsługę klientów. W tym roku po raz pierwszy jednak „Gazeta Bankowa" przyznała tytuł "Rekomendacja Gazety Bankowej" produktom, rozwiązaniom i usługom, mającym szansę stać się Hitami dla instytucji finansowych, a najlepszy projekt z nominowanych otrzymał tytuł Hit Roku dla Instytucji Finansowych.

W tegorocznej edycji zgłosiło się wiele wyspecjalizowanych firm informatycznych, tym bardziej nagroda Hit Roku za model Supermarketu była szczególnym wyróżnieniem dla twórców. 

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał w ostatnim czasie już kilka nagród za nowoczesność rozwiązań technologicznych oraz innowacyjność na tle innych produktów oferowanych na rynku. Były to m.in.: ALICJA 2007 –  nagroda dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika Twój Styl,  EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku – Merkury 2007" w kategorii produkt za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Dzięki integracji usług z kontem, klient podaje jedynie w systemie transakcyjnym informacje dotyczące pojazdu oraz przebiegu ubezpieczenia, bez konieczności wpisywania ponownie swoich danych.

Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w mBanku daje również inne korzyści:

  • Tanie płatności miesięczne, których pilnuje mBank za Klienta
  • Najtańsze na rynku raty
  • Monitoring i pomoc mBanku w procesie likwidacji szkód
  • Dostęp do szczegółów polisy 24/7
  • Sprzedaż i obsługa przez mLinię
A to już wiesz?  BRE Bank robi niezwykły prezent warszawiakom

Osoby, które nie są jeszcze klientami mBanku, aby przekonać się o atrakcyjności oferty SUS, mogą skorzystać z kalkulatora dostępnego na stronach internetowych banku.

W ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych Klienci mogą na razie porównywać i kupować oferty:

  • HDI Asekuracja,
  • Benefia,
  • Go!Direct (nowość na rynku dostępna w mBanku),
  • BRE Ubezpieczenia TU S.A.

BRE Ubezpieczenia i mBank rozszerzyły ofertę produktową o dodatkowe ubezpieczenia m.in. ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne. 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy