Wiadomości branżowe

Superbrands dla Rossmanna

Kolejna prestiżowa nagroda dla firmy Rossmann. Tym razem największa sieć drogeryjna w Polsce otrzymała nagrodę środowiska biznesu i marketingu „Superbrands”.Statuetki przyznawane są markom, które według Niezależnej Rady Marek, wyróżniają się na krajowym rynku i cieszą się wielka popularnością oraz uznaniem wśród konsumentów. W środowisku biznesowym nagrody „Superbrands” zyskały miano „Oskarów marketingu”.W tym roku tytuł przyznawany był po raz czwarty, a wyboru nagrodzonych dokonywało 26 ekspertów z dziedziny reklamy i marketingu.Pomysłodawcą całego programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki.To już trzecie ważne wyróżnienie dla firmy Rossmann w ostatnich miesiącach. Sieć może się już poszczycić otrzymanym we wrześniu tytułem „Europrodukt” za portal Rossnet.pl oraz magazyn „Skarb”, a także wyróżnieniem magazynu „Forbes” – Lider 20 lat Transformacji.

Kolejna prestiżowa nagroda dla firmy Rossmann. Tym razem największa sieć drogeryjna w Polsce otrzymała nagrodę środowiska biznesu i marketingu „Superbrands”.

Statuetki przyznawane są markom, które według Niezależnej Rady Marek, wyróżniają się na krajowym rynku i cieszą się wielka popularnością oraz uznaniem wśród konsumentów. W środowisku biznesowym nagrody „Superbrands” zyskały miano „Oskarów marketingu”.

W tym roku tytuł przyznawany był po raz czwarty, a wyboru nagrodzonych dokonywało 26 ekspertów z dziedziny reklamy i marketingu.

Pomysłodawcą całego programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki.

To już trzecie ważne wyróżnienie dla firmy Rossmann w ostatnich miesiącach. Sieć może się już poszczycić otrzymanym we wrześniu tytułem „Europrodukt” za portal Rossnet.pl oraz magazyn „Skarb”, a także wyróżnieniem magazynu „Forbes” – Lider 20 lat Transformacji.

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  "Zdobądź lodowiec z Generali” - Generali ogłosiło konkurs fotograficzny dla swoich klientów

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy