Wiadomości branżowe

Sto milionów i jeden powód do radości

Szczególny prezent otrzymał od mBanku Klient, do którego wysłano 100 - milionowy SMS w serwisie transakcyjnym. W nagrodę za otwartość na nowe technologie i korzystanie z potwierdzeń smsowych, otrzymał on telefon i zestaw startowy mBank mobile. Dzięki nim będzie mógł jeszcze skuteczniej komunikować się ze swoim bankiem. Nowoczesne formy komunikacji z Klientem są znakiem rozpoznawalnym mBanku. Darmowe hasła smsowe do potwierdzania operacji w serwisie transakcyjnym pojawiły się w mBanku w 2005 r. Rok później bank udostępnił usługę powiadomień smsowych, dzięki którym Klienci otrzymują bezpłatnie wiadomości dotyczące bezpieczeństwa swoich danych i środków, a w ramach abonamentów informacje o wskazanych przez siebie transakcjach i

Szczególny prezent otrzymał od mBanku Klient, do którego wysłano 100 – milionowy SMS w serwisie transakcyjnym. W nagrodę za otwartość na nowe technologie i korzystanie z potwierdzeń smsowych, otrzymał on telefon i zestaw startowy mBank mobile. Dzięki nim będzie mógł jeszcze skuteczniej komunikować się ze swoim bankiem.

Nowoczesne formy komunikacji z Klientem są znakiem rozpoznawalnym mBanku. Darmowe hasła smsowe do potwierdzania operacji w serwisie transakcyjnym pojawiły się w mBanku w 2005 r. Rok później bank udostępnił usługę powiadomień smsowych, dzięki którym Klienci otrzymują bezpłatnie wiadomości dotyczące bezpieczeństwa swoich danych i środków, a w ramach abonamentów informacje o wskazanych przez siebie transakcjach i operacjach bankowych.

100 000 000 SMS wysłany przez mBank został nagrodzony w szczególny sposób. Wspierając bezpieczny wybór Klienta, bank uhonorował go nowym telefonem Nokia N97 i kartą startową Darmofon w mBank Mobile.

Dostałem przesyłkę z mBanku i… szeroko otworzyłem oczy ze zdziwienia! Miło być docenionym przez własny bank – zwłaszcza w ten sposób. Nowy telefon już mi świetnie służy, jestem abonentem mBank mobile i na pewno będę korzystał z SMS-ów transakcyjnych! – opowiada Pan Andrzej z Warszawy, szczęśliwy Klient ze 100 – milionowym SMS-em.

Usługa SMS jest skonstruowana tak, aby maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo zdalnych operacji na koncie. Wiadomość może być wysłana tylko do zarejestrowanego na mLinii numeru telefonu posiadacza rachunku. Powiadomienia smsowe mBanku to także jeden z najszybszych i najbardziej nowoczesnych sposobów uzyskiwania informacji o rachunku bankowym, transakcjach i kluczowych danych, dostępny w każdym miejscu i czasie.

 

mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci mają swobodny dostęp do najkorzystniejszych propozycji. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów.

A to już wiesz?  Ekstra Truskawka czy Słodka Czekolada, czyli warsztaty komiksowe dla dzieci o zdrowym żywieniu

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy