Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategori
Prawie 80 proc. internautów w USA deklaruje chęć dokonywania transgranicznych zakupów online. Już w zeszłym roku nabyli oni w ten sposób towary za ponad 80 miliardów dolarów. Do 2020 roku 50% całego amerykańskiego e-commerce
Jako pierwszy dostawca usług poolingowych w Polsce, CHEP zastosował opracowane i sprawdzone na światowych rynkach narzędzia do analizy efektywności łańcucha dostaw Auchan.
Według raportu Gemiusa e-commerce w Polsce w 2017 roku Paczkomat® InPost jest drugą, po dostawach kurierem najbardziej popularną formą dostawy. W 2017 roku wybierany jest przez 22% klientów, podczas gdy w 2015 było to 11%.
Polska Grupa Supermarketów jest zszokowana propozycjami rządu, zakładającymi stawki 0,7% i 1,3% podatku od przychodów sieci handlowych. To wyraźny sygnał, że stawki będą preferencyjne dla zagranicznych, dużych sieci i zrujnu
Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy.
Teraz, by odwiedzić Wola Park nie trzeba ruszać się z domu. Centrum handlowe odwiedził fotograf Google Street View.
TapOn, system do budowania i zarządzania relacjami z klientem, nawiązał współpracę z producentem kosmetyków Vipera Cosmetics. Osoby odwiedzające stoiska firmy w centrach handlowych będą mogły skorzystać z programu lojalnoś
Nieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Marka WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek unikalne rozwiązania, nowości i ulepszenia w ofercie stolarki dla domu.
Drobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki do ciast”. To kolejne prestiżowe wyróżnienie dla produktu z portfolio firmy Südzucker Polska w konkursie branżowym.