Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek �
Klienci z reguły szybko wybierają produkt, nie zwracając uwagi na jego etykietę i zawarte tam informacje. W efekcie często kupują produkty zbyt kaloryczne lub z nadmierną ilością konserwantów. Jednocześnie szkodzą swojemu z
W ETC Swarzędz zakupy spożywcze można zrobić jeszcze wygodniej – uruchomiona została usługa Intermarché DRIVE. Na stronie internetowej supermarketu, już dziś można realizować zamówienia online, z odbiorem osobistym, w wyz
W czwartek, 28 marca odbyło się otwarcie supermarketu Lewiatan w Piekoszowie pod Kielcami, przy ulicy Czarnowskiej 54B. Na klientów czekały liczne promocje oraz powitalny tort.
PSH Lewiatan realizuje inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi. Akcja ma na celu propagowanie idei solidarności oraz organizację pomocy dla osób potrzebujących w najbliższym otoczeniu w związku z pandemią koronawirusa,
W dniach 31 sierpnia – 2 września po raz kolejny odbyły się największe na świecie targi branży ogrodniczej – spoga + gafa. Impreza organizowana w niemieckiej Kolonii stała się niezwykle ważnym miejscem spotkań dla przedst
Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu jest jednym z najbardziej inspirujących spotkań edukacyjnych dla handlu niezależnego w Polsce i jednocześnie największym tego typu wydarzeniem, skierowanym do niezależnych przedsiębiorc
Wyjątkowy Prezent nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na kolejne miasta oraz planuje dwukrotnie większy rozwój sieci sprzedaży w porównaniu do roku 2016. Firma zakłada rozrost do 50 punktów handlowych do końca roku oraz o
Klienci odwiedzający sieć firmowych sklepów SCOTFREE mogą korzystać z programu lojalnościowego i promocji oferowanych za pośrednictwem systemu TapOn. Rozwiązanie jest dostępne w postaci aplikacji na telefony komórkowe oraz ja
W ciągu dwóch dekad wypracowali wysoką pozycję, szacunek i uznanie klientów. Oferują produkty dopasowane do wymagań rynku badawczego, idąc z duchem czasu i rozszerzając współpracę z najlepszymi. W jaki sposób udało się t