Wystartowała merXu, horyzontalna platforma e-commerce dla firm z sektora B2B z Europy Środkowo-Wschodniej.
Własna dostawa sposobem na poszerzenie oferty dla klientów serwisu. Wrocław stał się drugim po Warszawie miastem, gdzie zostały uruchomione darmowe dla użytkowników, szybkie dostawy realizowane przez Pyszne.pl.
Rozporządzenie Unii Europejskiej 1169/2011 wchodzi za kilka miesięcy w życie. Co będzie ono oznaczało dla konsumentów i producentów, mówi Sebastian Starzyński z agencji badawczej ABR SESTA.
Z systemu Hybris korzystają najwięksi: Coca-Cola, Nespresso, Nikon, a w Polsce Orange, Auchan, Tui, Komfort. O korzyściach płynących z użytkowania omnichannelowego systemu e-commerce, opowiada ekspert firmy SI-eCommerce Adam Koł
Pierwszy outletowy salon marki O bag w Polsce Zachodniej otworzył się 12 października we Wrocław Fashion Outlet. To kolejna międzynarodowa marka, która dołącza do grona najemców jedynego centrum outletowego na Dolnym Śląsku
Ponad 6 na 10 badanych twierdzi, że kupuje produkty spożywcze marek własnych przy okazji większości zakupów spożywczych lub częściej, wynika z badania PMR przeprowadzonego na potrzeby raportu Marki własnej detalistów w Polsc
Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
W.KRUK otworzył kolejny luksusowy butik w prestiżowej lokalizacji w Warszawie i zaprezentował kolejne luksusowe marki w portfolio.
Ponad 15 000 respondentów i 2300 produktów - właśnie dobiegła końca tegoroczna edycja badania konsumenckiego Superbrands. Wśród laureatów znalazł się flagowy wyrób WSP „Społem” – Majonez Kielecki. Marka została uzna
Salon NEONET w Tarnobrzegu znajduje się w ścisłym centrum miasta, przy ul. Sikorskiego 8. W najbliższy czwartek, 22 września, po gruntownym remoncie znów ruszy pełną parą.