Biznes

SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłac

SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłac
„Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG. Na podmioty zaopatrujące się w materiały budowlane w sieci oddziałów oraz na platformie internetowej czekały atrakcyjne

Data publikacji: 2017-09-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłac
Kategoria: BIZNES,

„Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG. Na podmioty zaopatrujące się w materiały budowlane w sieci oddziałów oraz na platformie internetowej czekały atrakcyjne nagrody.

SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłac BIZNES, - „Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG. Na podmioty zaopatrujące się w materiały budowlane w sieci oddziałów oraz na platformie internetowej czekały atrakcyjne nagrody.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłac BIZNES, - „Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG. Na podmioty zaopatrujące się w materiały budowlane w sieci oddziałów oraz na platformie internetowej czekały atrakcyjne nagrody.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Współpraca Komputronik z Expert International z korzyścią dla obu stron

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy