Najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak popularność korzystania z tej formy promocji spadła. Z kolei wzrosło zainteresowanie konkursami i wydarzeniami specjalnymi.
Złote Tarasy rozpoczęły przebudowę kompleksu toalet. W skład przebudowywanego kompleksu weszły także toaleta dla niepełnosprawnych, osobne kabiny toaletowe dla dzieci, „strefa wypoczynku” oraz korytarz łączący kompleks t
#Wybieram590 to niezależna, ogólnopolska inicjatywa mająca na celu promowanie zachowań konsumenckich.
Pasta z pestkami słonecznika z suszonymi pomidorami i bazylią to smaczna nowość marki Well Well, oferującej gamę produktów bliskich naturze, charakteryzujących się niewielkim stopniem przetworzenia, starannie komponowanych z n
Pościel z nowej tkaniny Fuerta jest głównym elementem hotelowej aranżacji Andropolu na jubileuszowych Międzynarodowych Targach EuroGastro 2016 w Warszawie.
W należącej do EPP Galerii Amber w Kaliszu otwarto butik Distance. W salonie marki, która powstała z pasji do obuwia sportowego, klienci znajdą najmodniejsze i unikatowe modele sneakersów. Butik Distance znajduje się na poziomie
Najstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią? Co warunkuje ich decyzje zakupowe? Przed tymi pytaniami stają właśnie marki, które chciałby dotrzeć do serc (i
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i najemców operator Hali Gwardii CBR Events podjął decyzję o tymczasowej zmianie formuły działania. We współpracy z najemcami uruchamiają stronę www.sklep.halagwardii.pl, gdzie z
16 nowych salonów, całkowita przebudowa 11 oraz remont kolejnych 20 skle-pów – to plany Deichmann na 2016 rok. Na te inwestycje firma przeznaczy prawie 30 milionów złotych. Rok 2015 był dla sieci równie owocny. Już za kilka d
Polska branża wnętrzarska prężnie się rozwija, gdyż co jakiś czas wydaje na świat interesujący projekt.