Wiadomości branżowe

Sage Symfonia zdobyła Złoty ?Laur Klienta 2007?

Sage Symfonia zdobyła Złoty ?Laur Klienta 2007?
Sage Symfonia – wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP, już po raz drugi otrzymała prestiżowe, złote godło Laur Klienta. - Przyznanie nam już po raz drugi, rok po roku, pierwszego miejsca w konkursie Laur Klienta to dla nas więcej niż wyróżnienie. To dowód zaufania naszych Użytkowników oraz jakości naszej marki – powiedziała Elwira Sokołowska, prezes zarządu Sage Symfonia. – Dziękuję wszystkim naszym Klientom za docenienie jakości naszych produktów i usług. To m.in. dzięki sugestiom Użytkowników, nasze aplikacje są stale wzbogacane i rozwijane. Drugi już Złoty Laur Klienta dodatkowo obliguje nas do wysiłku, abyśmy nie zawiedli naszych Klientów. Otrzymana nagroda niesie z sobą odpowiedzialność - to dla nas zobowiązanie do dalszego doskonalenia Systemów SYMFONIA. W konkursie mającym charakter sondażu opinii nabywców, wzięły udział  produkty i usługi ogólnodostępne na polskim rynku w okresie od 01.12.2006 do 30.06.2007. Organizator przez sondaż opinii klientów wyłonił produkty i marki najlepiej postrzegane przez Polaków. Badania opinii klientów prowadzone były cyklicznie

Sage Symfonia – wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP, już po raz drugi otrzymała prestiżowe, złote godło Laur Klienta.

– Przyznanie nam już po raz drugi, rok po roku, pierwszego miejsca w konkursie Laur Klienta to dla nas więcej niż wyróżnienie. To dowód zaufania naszych Użytkowników oraz jakości naszej marki – powiedziała Elwira Sokołowska, prezes zarządu Sage Symfonia. – Dziękuję wszystkim naszym Klientom za docenienie jakości naszych produktów i usług. To m.in. dzięki sugestiom Użytkowników, nasze aplikacje są stale wzbogacane i rozwijane. Drugi już Złoty Laur Klienta dodatkowo obliguje nas do wysiłku, abyśmy nie zawiedli naszych Klientów. Otrzymana nagroda niesie z sobą odpowiedzialność – to dla nas zobowiązanie do dalszego doskonalenia Systemów SYMFONIA.

W konkursie mającym charakter sondażu opinii nabywców, wzięły udział  produkty i usługi ogólnodostępne na polskim rynku w okresie od 01.12.2006 do 30.06.2007. Organizator przez sondaż opinii klientów wyłonił produkty i marki najlepiej postrzegane przez Polaków. Badania opinii klientów prowadzone były cyklicznie poprzez ankietowanie bezpośrednie (face to face) oraz telefoniczne, a także wśród osób głosujących indywidualnie, na podstawie ankiety opracowanej przez Instytut Gallupa. Produkty i usługi biorące udział w konkursie są do niego wytypowane przez organizatora i podzielone na branże. W kategorii „Oprogramowanie biznesowe dla przedsiębiorstw” prowadzone były sondaże telefoniczne firm działających na terenie Polski oraz można było oddawać głosy na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Ankietowani byli menadżerowie, informatycy, szefowie działów IT.


Informacje o konkursie Laur Klienta

Laur Klienta jest projektem stworzonym w celu badania polskiego rynku konsumenckiego. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa redakcja Przeglądu Gospodarczego w 2004 r. zapoczątkowała badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze firmy, produkty i usługi na krajowym rynku.
Są to firmy i produkty, które wskazywali w ankietach konsumenci – najczęściej przez nich wybierane, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Wyniki konkursu są oparte na badaniach, które realizuje się za pomocą ankiet przeprowadzanych osobiście bądź w wyniku sondażu telefonicznego z wybranymi osobami i przedsiębiorstwami w Polsce.
Badania pozwalają określić poziom popularności produktów i usług wśród konsumentów oraz uzyskać wiarygodną opinię na ich temat.

A to już wiesz?  Wigilia pełna atrakcji oraz Kolędowanie przy Szopce Bożonarodzeniowej


Informacje o firmie Sage Symfonia

Sage Symfonia jest wiodącym producentem oprogramowania wspomagającego zarządzanie
dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Spółka wchodzi w skład SAGE GROUP plc.
– należącej do grona trzech największych dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie
na świecie, posiadającej 5,4 mln klientów.

Sage Symfonia Sp. z o.o. posiada oddziały w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu
oraz sieć ponad 600 dystrybutorów i partnerów biznesowych na terenie całego kraju. Z jej rozwiązań korzysta ponad 151 tysięcy użytkowników.
Oferta firmy obejmuje 3 linie biznesowe SYMFONIA®: linia Forte – zaawansowane rozwiązania klasy ERP dla większych przedsiębiorstw oraz linie produktów Premium i Start – modułowe aplikacje
dla średnich i małych firm.

http://www.symfonia.pl

Źródło Sage Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy