LPP, właściciel marek Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay podsumowuje dotychczasowe działania, których celem jest poprawa warunków produkcji odzieży w Azji.
Pod względem ceny detalicznej, jaką konsument płaci za kupowaną kawę, Polska zajmuje trzecie miejsce w Europie, po Francji i Bułgarii.
Informacje biznesowe są niezbędną częścią sukcesu w eksporcie. Ich niewykorzystywanie jest nadal piętą achillesową polskiego eksportu.
Wiele firm rozważa rozwinięcie swojej działalności poprzez import i eksport różnego rodzaju produktów. Obawy przed skomplikowanymi procedurami mogą ich jednak zniechęcać do podjęcia takiego kroku. Okazuje się tymczasem, że
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1.
Trzy działania realizowane przez TIM zostały zakwalifikowane do tegorocznej edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. 10.04 ukaże się pierwszy raport zintegrowany Grupy TIM.
Europejscy konsumenci uważają, że mniejsze marki przykładają większą wagę do potrzeb swoich klientów.
Media Expert kontynuuje współpracę z siecią Outlet Center. Obok sklepów w Białymstoku i Cieszynie został także najemcą w Outlet Center Bydgoszcz. Elektromarket wynajął ponad 800 mkw. powierzchni w obiekcie liczącym 11 tys.
• Indie to jedna z najszybciej rozwijających się gospodarek na świecie. W latach 1951-2017 średnia roczna stopa wzrostu PKB tego kraju wyniosła 6,12 proc, a do końca bieżącego roku ma osiągnąć poziom 7,23 proc.
C.H. Robinson rozwija współpracę z Tesco o centra logistyczne w Gliwicach, Poznaniu i Teresinie