W przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście potrzebnych produktów, podejmuje kobieta.To cenna wskazówka dla marketerów, którzy chcąc trafić z informacjami o danych produktach, czy usługa
Port Łódź podsumowuje rok ze wzrostem obrotów
Większość dużych firm obecnych na polskim rynku sprzedaży detalicznej posiada już swoje e-sklepy. Na rynku pojawiają się wciąż nowe koncepty. Konkurencja na rynku wartym już prawie 50 mld zł. jest bardzo silna
Kolejna marka wzmacnia ofertę Galerii Katowickiej kierowaną do mężczyzn. W połowie marca otwarty tu został salon Kraviec. To pierwszy lokal na Śląsku - uzupełnia on propozycję centrum handlowego o polskiego producenta wysokie
5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjo
VIA Outlets otwiera 35 nowych sklepów i restauracji w Centrum Freeport Lisboa Fashion Outlet po przebudowie w ramach wartego 200 milionów euro programu remodelingu europejskiego portfolio
Lewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.1
Zamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie powstrzymało Galerii Klif i Domu Mody Klif przed zaangażowaniem się w łagodzenie skutków pandemii. Marka wspomaga najemców, klientów oraz społeczność lokalną. Z jej ws
W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsp
18 lutego, przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Myśliborzu oraz przy ul. Urzędowskiej 551 w Kraśniku odbyły się otwarcia nowych salonów NEONET. Z tej okazji, na klientów czekały atrakcyjne promocje oraz niespodzianki.