Sklepy

Ronan Martin nt strategii modernizacji centrów…

Ronan Martin nt strategii modernizacji centrów…
Data publikacji: 13.09.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ronan Martin nt strategii modernizacji centrów… Kategoria: Sklepy Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Data publikacji: 13.09.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ronan Martin nt strategii modernizacji centrów…
Kategoria: Sklepy

Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska ds. Ekspansji i Centrów Handlowych dla Retailnet.pl

Dzięki prowadzonym moderni­zacjom oraz multiformatowej, multikanałowej i multilokalnej ekspansji organicznej nasza sieć, jako jedna z niewielu na rynku, może zaoferować klientom no­woczesną przestrzeń zakupową we wszyst­kich obsługiwanych kanałach sprzedaży. W 2 lata od rozpoczęcia realizacji nowej strategii udało nam się zakończyć łącznie 14 remodelingów centrów handlowych w Polsce, co stanowi ponad połowę na­szego portfolio obiektów w tym formacie. Przykłady zrealizowanych przez nas inwe­stycji w Gdańsku, Jastrzębiu-Zdroju czy Sochaczewie pokazują, że Carrefour jako inwestor, deweloper i zarządca centrów handlowych coraz skuteczniej konkuruje na lokalnych rynkach, zdobywając wielu nowych klientów i poprawiając wskaźniki finansowe. Co ważne, wraz z postępującą modernizacją istniejących galerii Carrefour stale poszerza portfolio nowych najemców oraz rozwija współpracę z do­tychczasowymi partnerami. Na prze­strzeni ostatnich 24 miesięcy do naszego portfolio dołączyły takie marki, jak m.in.: H&M, Medecine, KappAhl, Kruk, Wólczanka, Express Marche, Pizza Hut, Empik, Smyk, Decathlon, Venezia, Uni­sono, Subway, Calypso Fitness Club czy Cinema 3D. Jesteśmy obecnie jednym z niewielu deweloperów, który oferuje najemcom nowe możliwości rozwoju oparte na solidnych fundamentach, ta­kich jak dobrze znana lokalizacja, stabilne wskaźniki odwiedzalności czy silny opera­tor spożywczy, jakim jest Carrefour. Pozwala to im w dużej mierze wyelimino­wać wiele z ryzyk związanych z otwie­raniem lokali w nowo powstających galeriach handlowych. (…)

Komentarz ukazał się w serwisie Retailnet.pl, 13 września 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ronan Martin nt strategii modernizacji centrów... , -

A to już wiesz?  eCarrefour partnerem akcji Visa „Spraw sobie cały dzień dobry”

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy