Polska marka WITTCHEN, producent luksusowych i ręcznie wykonanych produktów skórzanych wzbogaciła ofertę modową Centrum Handlowego Wola Park.
Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu.
Po kilku latach cechujących się wzrostami wartości rynku oscylującymi w przedziale 4,5-6,5%, w perspektywie 2020-2024 należy spodziewać się niższych dynamik sprzedaży artykułów RTV, AGD i sprzętu elektronicznego. Jak wynika
Wraz z nowym rokiem akademickim rozpocznie się druga edycja studiów podyplomowych na kierunku Manager E-commerce na Wyższej Szkole Handlowej. Dla studentów to okazja do zdobycia wiedzy od doświadczonych praktyków i specjalistów
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Nowo powstały punkt NeoNail w Centrum Handlowym Avenida Poznań to wyspa handlowa o powierzchni 9 m2.
Już tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK będą dostępne w wybranych sklepach na terenie całego kraju oraz w sprzedaży internetowej.
Nowe sklepy z odzieżą, dodatkami, ale także nowe punkty gastronomiczne i usługowe. W 2019 roku w Agorze Bytom na ponad 1600 mkw. pojawiło się aż 10 nowych najemców. Największe powierzchnie zajęły sklepy Dealz, Only, Dla Span
Salon Greenpoint przeszedł kompleksową metamorfozę. Zmienił się wystrój oraz sposób ekspozycji asortymentu. Po remoncie sklep w Wola Parku zajął powierzchnię 124 mkw.
Choć trudno jednoznacznie wskazać moment, który dał początek dzisiejszej branży e-commerce, nie ulega wątpliwości, że na przestrzeni lat przeszła ona prawdziwą rewolucję.