E-GROCERY W BIZNESIE – POLSKIE FIRMY A ZAKUPY SPOŻYWCZE ONLINE
Zamknięcie sklepów w galeriach handlowych, konsumenci ograniczający wyjścia z domów oraz widmo kryzysu nadciągającego nad Polskę – te czynniki negatywnie odbiją się na dynamice sprzedaży detalicznej artykułów kosmetyczny
Już za parę dni portfolio najemców Centrum Handlowego Blue City powiększy się o kolejną znaną markę odzieżową. Mowa o sklepie Esprit, w którym klienci Blue City będą mogli robić zakupy od 1 grudnia!
Port Łódź podsumowuje rok ze wzrostem obrotów
Już 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To doskonała okazja by spędzić dzień z najbliższymi i podzielić się z nimi tym uczuciem. Wspólne chwile z pewnością mogą urozmaicić kolorowe produkty marki Chupa
Przychody Grupy Eurocash w 2019 r. przekroczyły 24,8 mld zł i były o 9% wyższe niż rok wcześniej. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży zarówno w segmencie hurtowym (+6% r/r), jak i detalicznym (+19% r/r).
Rola małych detalistów na rynku handlowym
Bielsko-Biała zyskała nowe centrum handlowe. Retail Park Bielsko liczące łącznie ok. 6,3 tys. mkw. powierzchni handlowej zostanie otwarte 11 grudnia br.
Portfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze centrum. Pierwszych zakupów klienci będą mogli dokonać najpóźniej w listopadzie br.
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopols