Biznes

Reklama napojów w Polsce lekko w górę

Reklama napojów w Polsce lekko w górę
Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox

Data publikacji: 2013-09-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reklama napojów w Polsce lekko w górę
Kategoria: BIZNES,

Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska.

Reklama napojów w Polsce lekko w górę BIZNES, - Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Reklama napojów w Polsce lekko w górę BIZNES, - Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Woda Nestlé Pure Life wyróżniona przez konsumentów

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy