Wiadomości branżowe

Rainbow Tours najlepiej obsługuje polskich turystów

Firma badawcza International Service Check (ISC) opublikowała ranking operatorów turystycznych Europy Środkowo – Wschodniej. W klasyfikacji generalnej badania „tajemniczy klient“ polskie biura znalazły się na czwartym miejscu, uzyskując 77,5% głosów. Rainbow Tours otrzymało najwięcej głosów za obsługę klientów. W badaniu analizowano ofertę operatorów turystycznych z sześciu krajów: Słowacji, Węgier, Czech, Polski, Bułgarii oraz Rumunii. Polskę reprezentowało 14 biur podróży. Tajemniczy klienci firmy ISC oceniali wiedzę pracowników biur na temat oferty oraz poziom uprzejmości, wygląd i prezentację biura oraz ich przedstawicieli. Ostatnim elementem poddanym ocenie był sposób budowania lojalności klientów wobec operatora.- Zajęcie przez nasze biura pierwszego miejsca w kategorii obsługa klientów (91%)  oraz drugiego w kategorii prezentacja biura oraz pracowników (92,1%) pokazuje, że obrany kierunek rozwoju firmy jest właściwy. Motywuje także do dalszej wytężonej pracy – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours. - W mojej ocenie,  wyniki  badania są dla samych operatorów

Firma badawcza International Service Check (ISC) opublikowała ranking operatorów turystycznych Europy Środkowo – Wschodniej. W klasyfikacji generalnej badania „tajemniczy klient“ polskie biura znalazły się na czwartym miejscu, uzyskując 77,5% głosów. Rainbow Tours otrzymało najwięcej głosów za obsługę klientów.

W badaniu analizowano ofertę operatorów turystycznych z sześciu krajów: Słowacji, Węgier, Czech, Polski, Bułgarii oraz Rumunii. Polskę reprezentowało 14 biur podróży. Tajemniczy klienci firmy ISC oceniali wiedzę pracowników biur na temat oferty oraz poziom uprzejmości, wygląd i prezentację biura oraz ich przedstawicieli. Ostatnim elementem poddanym ocenie był sposób budowania lojalności klientów wobec operatora.

Zajęcie przez nasze biura pierwszego miejsca w kategorii obsługa klientów (91%)  oraz drugiego w kategorii prezentacja biura oraz pracowników (92,1%) pokazuje, że obrany kierunek rozwoju firmy jest właściwy. Motywuje także do dalszej wytężonej pracy – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours. – W mojej ocenie,  wyniki  badania są dla samych operatorów turystycznych także  cennym źródłem informacji, które aspekty świadczonych usług są szczególnie doceniane przez klientów, a co wymaga  dopracowania – dodaje.

Badanie podzielono na dwa etapy. Klienci testowi ISC odwiedzili w październiku 2009 roku oraz w lutym i w marcu 2010 roku 44 czołowe biura podróży Europy Środkowo – Wschodniej, w tym cztery działające na rynku międzynarodowym. Oceny klientów sklasyfikowały polskie biura podróży na trzecim miejscu (76% głosów) biorąc pod uwagę jakość obsługi, natomiast na czwartym w kategorii wygląd i sposób zachęcania do powrotu do biura (odpowiednio 83,1% oraz 73,% głosów).

Najbardziej docenianymi przez klientów elementami obsługi świadczonej przez polskie biura podróży były m.in. otwarte podejście, sposób rozmowy, aktywne słuchanie oraz miła i rzeczowa obsługa. Właśnie te elementy zapewniło Rainbow Tours czołowe miejsce w rankingu.

A to już wiesz?  Uchwycić ideę: Bydgoskie Meble na festiwalu Camerimage

 

Źródło Rainbow Tours. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy