Wiadomości branżowe

PSPR patronem konferencji „Trendy i narzędzia media relations”

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało patronem Konferencji "Trendy i narzędzia media relations" organizowanej przez Polską Agencję Prasową.Konferencja, która odbedzie się 28 października 2004 roku jest skierowana do agencji PR. Zostana na niej przedstawione światowe trendy i zjawiska w zakresie rozpowszechniania informacji prasowych, w szczególbości za posrednictwem masowych kanałów informacji. Jednym z celów stawianych przez organizatorów jest skłonienie środowiska PR do podjęcia dyskusji na temat akceptowanych metod przekazywania informacji od klienta do otoczenia w różnych sytuacjach.Ponieważ tematyka konferencji wpisuje się w kampanię "Czyste Informacje" zarząd PSPR podjął decyzję o patronacie tej konferencji.  

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało patronem Konferencji „Trendy i narzędzia media relations” organizowanej przez Polską Agencję Prasową.

Konferencja, która odbedzie się 28 października 2004 roku jest skierowana do agencji PR. Zostana na niej przedstawione światowe trendy i zjawiska w zakresie rozpowszechniania informacji prasowych, w szczególbości za posrednictwem masowych kanałów informacji.

Jednym z celów stawianych przez organizatorów jest skłonienie środowiska PR do podjęcia dyskusji na temat akceptowanych metod przekazywania informacji od klienta do otoczenia w różnych sytuacjach.

Ponieważ tematyka konferencji wpisuje się w kampanię „Czyste Informacje” zarząd PSPR podjął decyzję o patronacie tej konferencji.

 

Źródło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  mBank: OFF we LOVE po raz szósty

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy