Zbliża się światowy finał konkursu
Ernst & Young World Entrepreneur of the Year ? uroczysta Gala Finałowa odbędzie się 9 czerwca w Monte Carlo. Międzynarodowe grono najlepszych światowych przedsiębiorców, zwycięzców lokalnych edycji konkursu z ponad 50 krajów świata, zostanie uhonorowane już po raz dwunasty.
Polskę reprezentować będzie Krzysztof Pawiński, twórca i Prezes Grupy Maspex Wadowice, zdobywca tytułu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2011.
Konkurs jest promocją przedsiębiorczości, zarówno w kraju jak i na forum międzynarodowym. Ernst & Young realizując obecną ? jubileuszową, dziesiątą już polską edycję konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku ? wyróżnia najlepszych twórców firm, charyzmatycznych przywódców biznesowych i innowacyjnych wizjonerów.
Do 18 czerwca 2012 roku kandydaci mogą zgłaszać swój udział w trzech kategoriach konkursowych: Produkcja, Usługi, Nowy Biznes. W kategorii Nowy Biznes szansę na wygraną mają młode innowacyjne firmy, których działalność na rynku nie przekracza pięciu lat.
Formularz aplikacyjny dostępny jest na stronie www.przedsiebiorcaroku.pl
Oceniając kandydatów niezależne Jury, pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego, weźmie pod uwagę m.in. takie kryteria jak: przedsiębiorczość, innowacyjność, relacje z pracownikami i otoczeniem, wyniki finansowe. Jurorzy dokonają wyboru najlepszego przedsiębiorcy nie tylko w oparciu o kryteria ekonomiczne , ale również o takie cechy jak: pasja, determinacja, wizja, etyka, zaangażowanie na rzecz społeczności lokalnych, dbałość o środowisko naturalne.
Rozstrzygnięcie dziesiątej polskiej edycji konkursu nastąpi w listopadzie br. Gala Finałowa będzie transmitowana przez dwie stacje telewizyjne: TVN24 i TVN CNBC.
Zwycięzca dziesiątej, jubileuszowej polskiej edycji konkursu reprezentować będzie nasz kraj w międzynarodowym finale Ernst & Young World Entrepreneur of the Year w czerwcu 2013 roku w Monte Carlo.
Więcej informacji na stronie: www.przedsiebiorcaroku.pl
Partnerzy konkursu: PKO Bank Polski, PKN Orlen, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Gazeta Wyborcza, Harvard Business Review Polska, Radio PiN, TVN24. Parterem strategicznym jest TVN CNBC.