Wiadomości branżowe

Profesjonalna obsługa wesela w hotelach, restauracjach, pałacach czy dworkach

Profesjonalna obsługa wesela w hotelach, restauracjach, pałacach czy dworkach
Wkrótce minie niemal 10 lat od momentu, kiedy Katarzyna Gajek stworzyła markę Aspire i jako jedna z pierwszych w Polsce zaczęła świadczenie usług kompleksowej organizacji ślubów i wesel. Początki były trudne, dzisiaj jednak ma na swoim koncie już niemal 300 realizacji, a w wydarzeniach, które zorganizowała uczestniczyło prawie 3000 osób. Od początku starała się nie tylko rozwijać własny biznes, ale też działać na rzecz profesjonalizacji i podnoszenia standardów usług w branży ślubnej. Teraz wedding plannerka uruchomiła Akademię Aspire, w której dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem również z branżą HoReCa.Branża i rynek ślubny rozwijają się bardzo dynamicznie. Powstają nowe produkty, nowe usługi, nowe rozwiązania. Klienci są ich coraz bardziej świadomi, a więc i coraz bardziej wymagający. Wesele zmienia swój dotychczasowy wizerunek. Wesel się nie wstydzimy, chcemy je organizować. Żeby były coraz bardziej eleganckie, niezbędne jest dbanie o standardy. Dlatego wraz z grupą ekspertów wedding plannerka Katarzyna Gajek przygotowała program szkoleniowy dla przyszłych i obecnych pracowników obiektów hotelarsko-gastronomicznych. Event

Wkrótce minie niemal 10 lat od momentu, kiedy Katarzyna Gajek stworzyła markę Aspire i jako jedna z pierwszych w Polsce zaczęła świadczenie usług kompleksowej organizacji ślubów i wesel. Początki były trudne, dzisiaj jednak ma na swoim koncie już niemal 300 realizacji, a w wydarzeniach, które zorganizowała uczestniczyło prawie 3000 osób. Od początku starała się nie tylko rozwijać własny biznes, ale też działać na rzecz profesjonalizacji i podnoszenia standardów usług w branży ślubnej. Teraz wedding plannerka uruchomiła Akademię Aspire, w której dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem również z branżą HoReCa.

Branża i rynek ślubny rozwijają się bardzo dynamicznie. Powstają nowe produkty, nowe usługi, nowe rozwiązania. Klienci są ich coraz bardziej świadomi, a więc i coraz bardziej wymagający. Wesele zmienia swój dotychczasowy wizerunek. Wesel się nie wstydzimy, chcemy je organizować. Żeby były coraz bardziej eleganckie, niezbędne jest dbanie o standardy. Dlatego wraz z grupą ekspertów wedding plannerka Katarzyna Gajek przygotowała program szkoleniowy dla przyszłych i obecnych pracowników obiektów hotelarsko-gastronomicznych. Event Manager, menedżer ds. organizacji bankietów, Event Coordinator, specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego, Sales Manager ? różne stanowiska, jeden cel ? profesjonalna obsługa klienta indywidualnego, w tym klienta weselnego. Z moim niemal 10-letnim doświadczeniem w branży ślubnej i z pomocą fantastycznych, branżowych ekspertów, którzy zgodzili się zaangażować w projekt Aspire Events Planning Academy, chcę pomagać ten cel osiągnąć. Chcę blisko współpracować z właścicielami i menedżerami obiektów hotelarsko-gastronomicznych. Organizuję audyty i szkolenia pracowników ?szyte na miarę?, dzięki którym jestem przekonana, wzrośnie potencjał wielu weselnych lokalizacji.

Szkolenia dla organizatorów stworzyłam z myślą o hotelach, domach weselnych, pałacykach, dworkach, willach, zamkach, restauracjach, które już zajmują się lub chcą zajmować się obsługą imprez weselnych. Przygotowaliśmy ścieżkę szkoleniową, dzięki której ich oferta i zespół wyróżnią się na rynku. Zorganizowałam ponad 250 bardzo złożonych weselnych projektów, w różnego rodzaju obiektach. Wiem, że wielu z nich przydałaby się analiza oferty i potencjału, sprawdzenie, która droga biznesowego rozwoju byłaby najlepsza. Działam od 10 lat i mam niemałe spektrum rozwiązań do zaoferowania. Chcę dzielić się moją wiedzą.

A to już wiesz?  Kartki życzliwości w świątecznej aurze

Pracownicy hoteli przechodzą szkolenia zawodowe, ale dotąd nie mieli możliwości skorzystać z oferty szkoleń realizowanych przez grupę ekspertów posiadającą niepodważalne doświadczenie w branży ślubnej. Rynek się profesjonalizuje. Inwestycja w rozwój pracownika może przynieść wymierne korzyści dla każdego obiektu. Do współpracy przy realizacji szkoleń dla organizatorów eventów zaprosiłam m.in. prawnika, urzędnika stanu cywilnego, dekoratora-florystę, szefa kuchni, managerów obiektów, specjalistę ds. PR i marketingu, sales managera, ekspertów z zakresu savoir vivre i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. W realizację każdego szkolenia Aspire Academy jestem zaangażowana osobiście. – zachęca Katarzyna Gajek, organizatorka ślubów i wesel m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej, Lucasa Podolskiego, czy Katarzyny Zielińskiej. 

Aby wesela w Polsce były coraz bardziej eleganckie niezbędne jest dbanie o standardy w całej branży, szczególnie w hotelach, restauracjach czy w domach weselnych. Chcemy blisko współpracować z właścicielami i menedżerami takich obiektów – oferujemy audyty oraz szkolenia pracowników ?szyte na miarę?, dzięki którym, mam nadzieję, wzrośnie potencjał wielu weselnych lokalizacji. – dodaje Katarzyna Gajek.

Aspire Academy to nie klasyczna firma szkoleniowa. To miejsce, gdzie osoby związane z branżą ślubną dzielą się swoim doświadczeniem, by śluby i wesela nowych pokoleń Polaków wyglądały lepiej, bardziej elegancko i atrakcyjnie. Celem szkoleń w akademii jest inspirowanie, wskazywanie kierunków rozwoju, wyznaczanie i podnoszenie standardów, zachęcanie do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, zarówno w biznesie jak i w życiu. Zajęcia w akademii mają charakter warsztatowy, nastawiony zdobywanie przez ich uczestników praktycznych umiejętności. Trenerzy i prelegenci to doświadczeni praktycy, z Katarzyną Gajek, wedding plannerką z niemal 10-letnim doświadczeniem na czele.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Espresso 77 Communications / martabarlak.com. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy