Wiadomości branżowe

Polacy najczęściej polecają mBank!

Sukces mBanku w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi" publikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną". Dzięki Klientom, został najchętniej polecanym bankiem w Polsce. Z kolei eksperci docenili jego system transakcyjny, uznając go za najlepszy. To świetny prezent z okazji dziewiątych urodzin mBanku!W rankingu „Bank Najbliższy Klientowi", tworzonym przez „Dziennik Gazetę Prawną" we współpracy z firmą doradztwa finansowego Expander oraz Centrum Badań Marketingowych Indicator, mBank został wysoko oceniony zarówno przez Klientów, jak i ekspertów. Na wyniki rankingu składają się bowiem: rezultat badania przeprowadzanego na ogólnopolskiej reprezentatywnej 1004-osobowej próbie oraz ocena specjalistów.Polacy pytani, który bank poleciliby swoim znajomym, najczęściej wskazują mBank. Dzięki temu uzyskał on najwyższą notę w badaniu CBM Indicator, w którym oceniano m.in. nowoczesność banku, kompetencje obsługi, atrakcyjność oferty oraz zadowolenie Klientów z oferowanych im produktów i usług.Z kolei eksperci Expandera uznali serwis transakcyjny mBanku za najlepszy w Polsce, zwracając uwagę na jego funkcjonalność i

Sukces mBanku w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” publikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną”. Dzięki Klientom, został najchętniej polecanym bankiem w Polsce. Z kolei eksperci docenili jego system transakcyjny, uznając go za najlepszy. To świetny prezent z okazji dziewiątych urodzin mBanku!

W rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”, tworzonym przez „Dziennik Gazetę Prawną” we współpracy z firmą doradztwa finansowego Expander oraz Centrum Badań Marketingowych Indicator, mBank został wysoko oceniony zarówno przez Klientów, jak i ekspertów. Na wyniki rankingu składają się bowiem: rezultat badania przeprowadzanego na ogólnopolskiej reprezentatywnej 1004-osobowej próbie oraz ocena specjalistów.

Polacy pytani, który bank poleciliby swoim znajomym, najczęściej wskazują mBank. Dzięki temu uzyskał on najwyższą notę w badaniu CBM Indicator, w którym oceniano m.in. nowoczesność banku, kompetencje obsługi, atrakcyjność oferty oraz zadowolenie Klientów z oferowanych im produktów i usług.

Z kolei eksperci Expandera uznali serwis transakcyjny mBanku za najlepszy w Polsce, zwracając uwagę na jego funkcjonalność i dodając, że trudno wymienić wszystkie dyspozycje, które można za jego pomocą zlecić.

Poza nagrodami w poszczególnych kategoriach, mBank znalazł się także na podium w klasyfikacji ogólnej, zajmując wysokie trzecie miejsce.

Za nagrody dla mBanku w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” dziękuję przede wszystkim naszym Klientom, którzy zdecydowali, że mBank wart jest polecenia. Dla nas to najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie – powiedział Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku SA ds. bankowości detalicznej. Cieszę się, że w zamian możemy zaoferować przyjazne i nowoczesne rozwiązania – w tym najlepszy serwis transakcyjny wśród banków w Polsce – dodał Mastalerz.

O tym, że mBank wart jest polecenia, wiedzą także Klienci biorący udział w trwającym właśnie konkursie PolecamBank. W pierwszym etapie, trwającym od września do listopada, swoje rekomendacje przekazało 18,5 tys. Klientów mBanku. Dzięki nim grono nowych użytkowników mBanku zwiększyło się o 25 tys. osób!

A to już wiesz?  Piąta edycja kongresu Biznes to Rozmowy pełnym sukcesem

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego – mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy