Wiadomości branżowe

Podsumowanie zgłoszonych szkód w WARCIE po burzowym weekendzie sierpnia

W wyniku silnych opadów deszczu w dniach 6-8 sierpnia br. WARTA przyjęła 392 zgłoszeń szkód na łączną kwotę 2,5 mln złotych  (z wyłączeniem dużych szkód korporacyjnych). "Spodziewamy się, że liczba ta z całą pewnością zwiększy się, gdyż wielu poszkodowanych nie może jeszcze zgłosić roszczeń z powodu zerwanych linii telefonicznych i braku prądu. Z samej Bogatyni wpłynęło do nas 81 szkód, z czego ponad 60 dotyczyło ubezpieczeń mieszkań i domów. Wiedząc o powyższych problemach skierowaliśmy rzeczoznawców, którzy kontaktują się z poszkodowanymi osobami bezpośrednio na miejscu ."  - powiedział Jakub Świniarski, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód TUiR WARTA.*** WARTA wypłaca zaliczki w wysokości 3 tys. zł dla osób z terenów dotkniętych powodzią. Szkody do kwoty 5 tys. zł likwiduje na telefon bez wysyłania rzeczoznawcy, co ma znaczenie przy podtopieniach, a do kwoty 20 tys. zł - w trybie uproszczonym z udziałem rzeczoznawcy, który nie zbiera od klientów dodatkowych dokumentów - wystarczy jego wizyta i wycena. W miejsca dotknięte

W wyniku silnych opadów deszczu w dniach 6-8 sierpnia br. WARTA przyjęła 392 zgłoszeń szkód na łączną kwotę 2,5 mln złotych  (z wyłączeniem dużych szkód korporacyjnych).

„Spodziewamy się, że liczba ta z całą pewnością zwiększy się, gdyż wielu poszkodowanych nie może jeszcze zgłosić roszczeń z powodu zerwanych linii telefonicznych i braku prądu. Z samej Bogatyni wpłynęło do nas 81 szkód, z czego ponad 60 dotyczyło ubezpieczeń mieszkań i domów. Wiedząc o powyższych problemach skierowaliśmy rzeczoznawców, którzy kontaktują się z poszkodowanymi osobami bezpośrednio na miejscu .”  – powiedział Jakub Świniarski, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód TUiR WARTA.

***

WARTA wypłaca zaliczki w wysokości 3 tys. zł dla osób z terenów dotkniętych powodzią. Szkody do kwoty 5 tys. zł likwiduje na telefon bez wysyłania rzeczoznawcy, co ma znaczenie przy podtopieniach, a do kwoty 20 tys. zł – w trybie uproszczonym z udziałem rzeczoznawcy, który nie zbiera od klientów dodatkowych dokumentów – wystarczy jego wizyta i wycena. W miejsca dotknięte powodzią skierowano dodatkowych rzeczoznawców, którym można również zgłaszać szkody na miejscu. WARTA zwiększyła obsadę konsultantów telefonicznych. Znacząco wydłużono godziny pracy zespołu likwidacji szkód mieszkaniowych. Wdrożono również szereg uproszczeń do procesu likwidacji szkód związanych z klęską żywiołową, aby jak najszybciej reagować na potrzeby klientów.

 

 

 

 

 

 

 

Źródło Grupa WARTA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Allegro patronuje spotkaniu Startup Weekend w Szczecinie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy