Poczta Polska otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.
Statuetki Effie przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.
? Znalezienie siÄ™ wÅ›ród laureatów Effie to duże wyróżnienie dla Poczty Polskiej. Oznacza, że potrafimy realizować skuteczne dziaÅ‚ania marketingowe – zgodnie z najlepszymi praktykami na rynku. Znajdujemy siÄ™ w jednym szeregu z najbardziej skutecznymi markami w Polsce ? mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki.
Kampania ?Świąteczna Paczka Korzyści? Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii ?Promocja sprzedaży BtoB?. Osią kampanii był Internet: działania w wyszukiwarce Google i kampania marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty ? niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek.
Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i agencja marketingowa CAM Media.
Gala Effie Awards odbyÅ‚a siÄ™ 6.10 br w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. ByÅ‚a to 15 polska edycja tego najbardziej prestiżowego konkursu w branży reklamowej.
Â
dostarczył infoWire.pl