Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu.
Odpowiednia ekspozycja towaru może wpłynąć zarówno na wyniki sprzedaży jak i na komfort klienta w procesie podejmowania decyzji.
Podwójna radość? Podwójny wózek! NOWOŚĆ!!! Wielofunkcyjny wózek bliźniaczy Indigo DUO 2w1 w kolorze Pure Ice marki Indigo Pico Baby – wyjątkowy komfort jazdy dla bliźniąt
First Data Polcard zachęca mikro i małe przedsiębiorstwa, które chciałyby rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych do udziału w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa”
W łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres, pojawiły się nowe popularne marki.
Wózek Madonna 2w1 to nowość w ofercie marki INDIGO*. Jest to nowoczesny wózek o wyjątkowej trwałości i wysokiej jakości wykończenia. Został zaprojektowany tak, aby nie tylko zachwycać wyglądem, przyciągając uwagę swym ef
Salon Greenpoint przeszedł kompleksową metamorfozę. Zmienił się wystrój oraz sposób ekspozycji asortymentu. Po remoncie sklep w Wola Parku zajął powierzchnię 124 mkw.
RAJAPRINT jest usługą całkowicie dopasowaną do aktualnych potrzeb przedsiębiorców preferujących zarówno tradycyjny model biznesu, jak i jego odmianę wirtualną.
Estimo, firma projektująca i ręcznie produkująca opakowania luksusowe, wykonała serię opakowań na limitowaną kolekcję zegarków Polpora.
Agora Bytom konsekwentnie się rozwija. Tylko w ostatnim czasie swoje salony otworzyły tutaj trzy marki. Na tym nie koniec zmian - multigaleria zapowiada kolejne nowości.