Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui.
Ostatni czas przyniósł wzrost inwestycji w oświetlenie sklepowe. Oprawy LED zastępują świetlówki także w dyskontach. Coraz więcej świadczy też o tym, że w polskich obiektach handlowych zastosowanie znajdą nowoczesne inteli
IBP Research diagnozuje, że rynek dystrybucji materiałów budowlanych w roku 2015 osiągnął sprzedaż ok. 40 mld zł. i wzrósł o ok. 7 punktów procentowych.
Przez półtora miesiąca uczniowie Zespołu Szkół Technicznych im. Władysława Andersa w Białymstoku, będą uczyli się fachu w firmie Lech –Garmażeria Staropolska. Ci, którzy się sprawdzą, w przyszłości maja szanse na et
W odpowiedzi na prośby przedsiębiorców zainteresowanych konkursem „Herosi Innowacyjności” Eurocash podjął decyzję o przedłużeniu zbierania wniosków konkursowych do 24 lipca, do końca dnia.
Jakość i elegancja w codziennym wydaniu – to dewiza polskiej marki Femestage, która jest już dostępna w Avenidzie Poznań.
Drew Trans II z Chojnic - lider w sektorze dystrybucji materiałów wykończeniowych - Centrum Zaopatrzenia Meblarstwa i Budownictwa zmienia logo firmy.
Sklepy DIY pozostają otwarte w większości europejskich krajów, mimo coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Majsterkowicze zrobią zakupy m.in. w Niemczech, Francji, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii.
Dwuosobowa, tygodniowa wycieczka do wakacyjnego kurortu za granicą, przejażdżka za kierownicą Ferrari czy vouchery na strzelnicę sportową – to główne nagrody w specjalnym programie lojalnościowym dedykowanym dla instalato
Okres przedświąteczny to okazja do wyraźnego zwiększenia obrotów niemal w każdym sklepie. Konsumenci tłumnie chodzą na zakupy, a do tego są wyraźnie hojniejsi przy kasach. Razem z uczciwymi klientami do sklepów w tym okresie