Wiadomości branżowe

Piotr Poznański, ekspert Eniro prelegentem Kongresu Online Marketing 2013/2014

Piotr Poznański, ekspert Eniro prelegentem Kongresu Online Marketing 2013/2014
W najbliższą środę, 20 listopada, odbędzie się VI Kongres Online Marketing, którego tematem przewodnim będzie skuteczne zwiększanie zysków z kanału online w 2014 roku.Nowoczesna specyfika kongresu polega na zastąpieniu wiedzy wykładowej interaktywną formułą, problem solving, panelami dyskusyjnymi i licznymi warsztatami.Piotr Poznański, kierownik rozwoju produktu i generowania ruchu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie UX, użyteczności i analityki internetowej w Eniro Polska, właściciela wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, podejmie temat „jak budować serwis internetowy odpowiadający potrzebom użytkowników”. Hasłem przewodnim jego wystąpienia będzie „KEEP IT SIMPLE”. Przedstawi uczestnikom kongresu, na jakie aspekty zwrócić uwagę planując budowę serwisu, omówi przyjazne platformy publikacyjne, poleci pomocne publikacje poświęcone temu zagadnieniu oraz udzieli indywidualnych konsultacji.Kongres co roku gromadzi rekordową liczbę decydentów z obszaru marketingu w Polsce. W tym roku poza głównym nurtem tematycznym, jakim jest skuteczne planowanie marketingowe na rok 2014, będzie można również dowiedzieć się jak zrealizować ambitne

W najbliższą środę, 20 listopada, odbędzie się VI Kongres Online Marketing, którego tematem przewodnim będzie skuteczne zwiększanie zysków z kanału online w 2014 roku.

Nowoczesna specyfika kongresu polega na zastąpieniu wiedzy wykładowej interaktywną formułą, problem solving, panelami dyskusyjnymi i licznymi warsztatami.

Piotr Poznański, kierownik rozwoju produktu i generowania ruchu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie UX, użyteczności i analityki internetowej w Eniro Polska, właściciela wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, podejmie temat ?jak budować serwis internetowy odpowiadający potrzebom użytkowników?. Hasłem przewodnim jego wystąpienia będzie ?KEEP IT SIMPLE?. Przedstawi uczestnikom kongresu, na jakie aspekty zwrócić uwagę planując budowę serwisu, omówi przyjazne platformy publikacyjne, poleci pomocne publikacje poświęcone temu zagadnieniu oraz udzieli indywidualnych konsultacji.

Kongres co roku gromadzi rekordową liczbę decydentów z obszaru marketingu w Polsce. W tym roku poza głównym nurtem tematycznym, jakim jest skuteczne planowanie marketingowe na rok 2014, będzie można również dowiedzieć się jak zrealizować ambitne targety w roku następnym i jak się do tego właściwie przygotować.

Więcej informacji na temat Kongresu znajduje się pod linkiem: http://www.kongres-online.pl/index.html

 ***

Eniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, telefon komórkowy czy katalog. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Eniro zatrudnia około 3,200 pracowników i jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. Głównym produktem firmy w Polsce jest Panorama Firm dostępna jako wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, aplikacje mobilne, wyszukiwarka mobilna m.pf.pl, katalog oraz usługa udostępniania bazy danych. Więcej informacji o firmie na stronie www.enirogroup.com.

A to już wiesz?  Wspólny projekt Top Gear i Castrol najlepszą europejską akcją medialną

Źródło Eniro Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy