Wiadomości branżowe

Pierwsze miejsce i Godło Jakości Obsługi dla MultiBanku

MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010. Bank uzyskał 84 proc. wskaźnik jakości obsługi. Wynik ten jest lepszy o 40 proc. od średniego wskaźnika  w branży finansowej.MultiBank po raz kolejny znalazł się na liście 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Zdobywając najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymał pozycję lidera jakości obsługi w kategorii banki i po raz trzeci zdobył statuetkę Godło Jakości Obsługi. 84 proc. wskaźnik jakości obsługi uzyskany przez bank jest o 40 proc. wyższy niż średnia w branży finansowej oraz o 16 proc. lepszy niż rok temu.W badaniu, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl,  udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Klienci oceniając MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatą ofertę produktową (bank otrzymał najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsługi” oraz „Oferta, cena, asortyment”). -  Wyniki rankingu cieszą tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiących naszą grupę docelową, jakość i

MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010. Bank uzyskał 84 proc. wskaźnik jakości obsługi. Wynik ten jest lepszy o 40 proc. od średniego wskaźnika  w branży finansowej.

MultiBank po raz kolejny znalazł się na liście 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Zdobywając najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymał pozycję lidera jakości obsługi w kategorii banki i po raz trzeci zdobył statuetkę Godło Jakości Obsługi. 84 proc. wskaźnik jakości obsługi uzyskany przez bank jest o 40 proc. wyższy niż średnia w branży finansowej oraz o 16 proc. lepszy niż rok temu.

W badaniu, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl,  udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Klienci oceniając MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatą ofertę produktową (bank otrzymał najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsługi” oraz „Oferta, cena, asortyment”). 

–  Wyniki rankingu cieszą tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiących naszą grupę docelową, jakość i sprawność działania to kluczowe czynniki decydujące o wyborze partnera finansowego. Ranking, w którym aktywny udział biorą nasi klienci, jest dla nas istotnym źródłem oceny oferowanych usług. – mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku. 

Informacje dodatkowe:

Godło Jakości Obsługi 2010
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.

Szczegółowe informacje dotyczące badania można znaleźć na oficjalnym serwisie Programu.

Uwagi klientów dotyczące MultiBanku.

 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Ingolf Wunder wystąpi z NOSPR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy