Grupa Muszkieterów w 2020 roku wypracowała obroty na poziomie blisko 7,8 miliarda złotych. Nie licząc stacji paliw, Muszkieterowie wypracowali obroty wyższe o 223 miliony złotych w stosunku do poprzedniego roku, ze wzrostem na sk
Choć trudno jednoznacznie wskazać moment, który dał początek dzisiejszej branży e-commerce, nie ulega wątpliwości, że na przestrzeni lat przeszła ona prawdziwą rewolucję.
Czarny Piątek to okazja do zwiększenia obrotów. Niestety zwiększony ruch przyciąga też do sklepów nieuczciwych klientów, którzy nie mają ochoty zapłacić za towar.
Andropol wznowił współpracę z IKEA. Produkowane przez spółkę tkaniny trafiają do sklepów sieci na niektórych rynkach europejskich.
Już po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Tym razem zachęca do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.
W czwartym kwartale 2019 roku do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączyły nowe, międzynarodowe marki: Le Creuset, BOSS Outlet i Skechers. Dodatkowo w nowych lokalizacjach, większych lokalach i najnowszych konceptach otwor
Dopasowanie usług do nowych zachowań konsumentów, analiza bieżących potrzeb producentów świeżej żywności, dostosowanie do innego funkcjonowania sklepów – to wyzwania, z jakimi musiała zmierzyć się logistyka w dobie COVI
Bazując na stałym wzroście siły nabywczej i zakupowych aspiracjach Polaków Jarosław Fijałkowski, prezes Grupy Real2B oraz współtwórca funduszu Retail Parks Fund FIZ AN, zapowiada budowę kilkudziesięciu Quick Parków w cały
Nowa odsłona salonu CCC w Pasażu Tesco w Krakowie
MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz ce