Wiadomości branżowe

Otwarte Wtorki z NuPlays ? znamy już wszystkich ćwierćfinalistów

Otwarte Wtorki z NuPlays ? znamy już wszystkich ćwierćfinalistów
O krok bliżej do nagrania pierwszej profesjonalnej płyty znalazło się 16 zespołów, które przeszły etap eliminacji w II edycji konkursu „Otwarte Wtorki z NuPlays” organizowanego przez znany warszawski klub Progresja i serwis NuPlays.pl. Pierwszy koncert ćwierćfinałowy rozpocznie się 19 października br. i będzie można obejrzeć go w Progresji oraz na żywo na stronie NuPlays.pl.Do ćwierćfinałów głosami jury zakwalifikowały się następujące zespoły: Alien Removed, Coherence, Enclose,

O krok bliżej do nagrania pierwszej profesjonalnej płyty znalazło się 16 zespołów, które przeszły etap eliminacji w II edycji konkursu ?Otwarte Wtorki z NuPlays? organizowanego przez znany warszawski klub Progresja i serwis NuPlays.pl. Pierwszy koncert ćwierćfinałowy rozpocznie się 19 października br. i będzie można obejrzeć go w Progresji oraz na żywo na stronie NuPlays.pl.

Do ćwierćfinałów głosami jury zakwalifikowały się następujące zespoły: Alien Removed, Coherence, Enclose, Forbidden District, Mentally Blind, Polska B, The Frosts, Wave Fall. Kolejnych osiem zespołów zakwalifikowało się dzięki głosom publiczności zgromadzonej w klubie. Są to: Aterra, Departed, Derisum, Oneiric, Prowler, Running Red, Stacja Kamczatka, Starfish.

Dalsze zmagania młodych muzyków to cztery koncerty ćwierćfinałowe, dwa półfinały i wielki finał, w trakcie którego zagra łącznie sześć zespołów: dwa zespoły wybrane głosami jury, dwa wybrane głosami publiczności oraz dwa zespoły, które otrzymają tzw. dziką kartę (jedną przyzna jury, a druga zostanie przyznana w drodze głosowania internautów na specjalnej podstronie na NuPlays.pl).

Nagrodami głównymi w konkursie są

  • sesja nagraniowa w Studiu Progresja (nagroda jury)
  • możliwość występu na scenie Klubu Progresja jako support przed wybraną gwiazdą (nagroda publiczności).

 

***

Czym są Otwarte Wtorki z NuPlays?

Cykl koncertowy ?Otwarte Wtorki z NuPlays? to konkurs dla debiutantów i początkujących muzyków. Jest to seria 15 koncertów (eliminacje, ćwierćfinały, półfinały i finał), w trakcie których, za każdym razem, do dalszego etapu przechodzą dwa zespoły – jeden wybrany głosami jury, a drugi głosami publiczności.

Podczas wielkiego finału, jury konkursu zadecyduje, który zespół był na tyle dobry, aby wygrać profesjonalną, 7-dniową sesję nagraniową w Studiu Progresja. Publiczność natomiast wybierze zespół, który ich zdaniem powinien wygrać możliwość zagrania przed wybranym przez siebie zespołem (którego koncert organizowany jest przez Progresję).

A to już wiesz?  Transmisja live z finału drugiej edycji ?Otwartych Wtorków z NuPlays? tylko na NuPlays TV. Jej zakup uprawnia do udziału w głosowaniu publiczności!

Ponadto, po ostatnim koncercie półfinałowym, na stronie NuPlays.pl odbędzie się głosowanie na Dziką Kartę. Wszystkie zespoły, które odpadną z konkursu we wcześniejszych etapach, będą miały drugą szansę, aby głosami internautów dostać się do finału i dalej powalczyć o nagrodę główną.

Konkurs przeznaczony jest dla zespołów grających muzykę rockową (oraz wszystkie gatunki pochodne: metal, punk, post-rock, etc.), a także fusion, world music, folk, etno.

Materiał nagrany przez zwycięski zespół otrzyma wsparcie promocyjne NuPlays ? nowej platformy typu ?direct-to-fan? z muzyką pochodzącą zarówno od wytwórni jak i od całkowicie niezależnych artystów. W ramach konkursu ?Otwarte Wtorki z NuPlays? serwis, wspólnie z Klubem Progresja, chce znaleźć nowe talenty, dać szansę początkującym muzykom i umożliwić im nagranie profesjonalnego, autorskiego materiału.   

Partnerzy medialni konkursu: DlaStudenta.plNetfan.plMuzyka.plRadioaktywne.plRadio Bemowo,Radio Roxy FMRock Axxess i TerazRock.pl

Więcej informacji o NuPlays na: http://media.nuplays.pl/

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej ? tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy ? NuPlays SA ? nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki ? doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.

A to już wiesz?  Amerykańskie inspiracje dla rozwoju GreenEvo

Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

Źródło NuPlays S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy