W tym roku sieć Super-Pharm powiększyła się już do 49 placówek. Kolejna, 10. placówka w Warszawie została uroczyście otwarta w piątek 8 listopada w Domu Mody Klif.
Super-Pharm to unikalna formuła sklepu łącząca w sobie zalety apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu, która obecna jest na polskim rynku już od 12 lat. Jest ona szczególnie doceniania przez klientów centrów handlowych jako wygodna i przyjazna, a dodatkowo zapewnia możliwość zakupów produktów w konkurencyjnych cenach, między innymi dzięki licznym promocjom i zniżkom. Sieć Super-Pharm jest obecnie jedną z najchętniej wybieranych sieci drogerii w Polsce, a jej unikalna oferta kosmetyków, niedostępnych w innych sklepach codziennie przyciąga nowych konsumentów.
?Rocznie otwieramy od 8 do 10 placówek w miastach powyżej 100 tyś. mieszkańców. Cieszę się, że otwarcie 10. placówki w Warszawie przypadło na Dom Mody Klif, ponieważ nowy, odświeżony wizerunek tego centrum dobrze oddaje także ducha naszej marki. Jesteśmy po to, by nasi Klienci czuli się piękniejsi i pozostawali w znakomitej formie. Mam nadzieję, że jeszcze bardziej przyśpieszymy rozwój naszej sieci w nadchodzącym roku, by być jeszcze bliżej wszystkich naszych Klientów?. – mówi Grzegorz Kowalski, Prezes Super-Pharm Poland.
Godziny otwarcia sklepu dopasowane są do intensywnego stylu życia Warszawiaków ? Super ? Pharm w Domu Mody Klif (parter) zaprasza na zakupy od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21, a w niedziele od godziny 10 do 20.
O Super-Pharm
Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Sieć liczy 49 własnych sklepów samoobsługowych działających w większości dużych miast. Swoim zasięgiem obejmuje województwa: zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, lubuskie, mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie.
Super-Pharm oferuje bogaty asortyment produktów w kategoriach: kosmetyki, dermokosmetyki, suplementy diety, selektywne perfumy, produkty do makijażu, artykuły toaletowe, produkty pielęgnacyjne do twarzy i ciała, artykuły dla małych dzieci, środki czystości i różnego rodzaju akcesoria.