Wiadomości branżowe

Nie daj karcie odpoczywać i wygraj wakacje!

mBank rozpoczyna konkurs dla Klientów kupujących po raz pierwszy jedno z ubezpieczeń dostępnych w jego ofercie.Promując ofertę ubezpieczeniową, mBank odwołuje się do faktu, że jego Klienci najchętniej spośród wszystkich Klientów polskich banków płacą kartami. W ramach najnowszego konkursu „Bezpieczne wakacje z mBankiem" Klienci przesyłają ze swoich wyjazdów zdjęcia, na których widoczne są karty płatnicze mBanku: debetowe z delfinem lub kredytowe, ze złotą rybką.Warunkiem udziału w konkursie jest pierwsze nabycie okresie od 7 lipca do 30 września br. w mBanku ubezpieczeń: podróżnych Go!Direct,

mBank rozpoczyna konkurs dla Klientów kupujących po raz pierwszy jedno z ubezpieczeń dostępnych w jego ofercie.

Promując ofertę ubezpieczeniową, mBank odwołuje się do faktu, że jego Klienci najchętniej spośród wszystkich Klientów polskich banków płacą kartami. W ramach najnowszego konkursu „Bezpieczne wakacje z mBankiem” Klienci przesyłają ze swoich wyjazdów zdjęcia, na których widoczne są karty płatnicze mBanku: debetowe z delfinem lub kredytowe, ze złotą rybką.

Warunkiem udziału w konkursie jest pierwsze nabycie okresie od 7 lipca do 30 września br. w mBanku ubezpieczeń: podróżnych Go!Direct, nieruchomości Go!Direct lub samochodowych, dostępnych w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych. Konkurs przeznaczony jest dla Klientów posiadających w mBanku dowolny rachunek osobisty.

Na autorów 20 najciekawszych zdjęć czekają atrakcyjne nagrody:

  • 1 wakacyjny kupon o wartości 2 000 PLN oraz 3 kupony o wartości 1 000 PLN do zrealizowania w internetowym biurze podróży Urlop.pl
  • 6 aparatów Fujifilm FinePix J50
  • 10 pendrive’ów Kingston 4GB

 

Zabawa trwa od 7 lipca do 30 września 2009 r. Szczegółowe warunki udziału i regulamin konkursu są dostępne na stronach mBanku.

mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla nowoczesnych klientów indywidualnych i firm. mBanku zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,1 mln Klientów.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Premiera klipu z Kamaliy?ą - BARTEK wspiera dzieci na Ukrainie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy