Wiadomości branżowe

Netia laureatem konkursu Business Superbrands

Netia laureatem konkursu Business Superbrands
24 kwietnia br. podczas gali finałowej III edycji Superbrands i I edycji Business Superbrands Netia uhonorowana została „Oscarem marketingu”, jak nazywane jest wyróżnienie, w kategorii Marka Biznesowa. Nagrodę odbierał Piotr Czapski, członek zarządu Netia S.A.SUPERBRANDS - pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 13 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu" poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek. W Polsce odbywają się trzy programy organizowane przez agencję New Communications na zlecenie The Superbrands Ltd. Są to: Superbrands, CoolBrands oraz Business Superbrands. W każdym z projektów marki wyłaniane są w kilku etapach - przede wszystkim przez Radę Marek, ale także z wykorzystaniem głosu konsumentów. We wszystkich programach organizowanych tak w Polsce jak i na całym świecie tytuł przyznawany jest bezpłatnie. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu zwanego "Biblią
24 kwietnia br. podczas gali finałowej III edycji Superbrands i I edycji Business Superbrands Netia uhonorowana została „Oscarem marketingu”, jak nazywane jest wyróżnienie, w kategorii Marka Biznesowa. Nagrodę odbierał Piotr Czapski, członek zarządu Netia S.A.

SUPERBRANDS – pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 13 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu" poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek. W Polsce odbywają się trzy programy organizowane przez agencję New Communications na zlecenie The Superbrands Ltd. Są to: Superbrands, CoolBrands oraz Business Superbrands. W każdym z projektów marki wyłaniane są w kilku etapach – przede wszystkim przez Radę Marek, ale także z wykorzystaniem głosu konsumentów. We wszystkich programach organizowanych tak w Polsce jak i na całym świecie tytuł przyznawany jest bezpłatnie. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu zwanego "Biblią Brandingu" i uroczysta Gala Finałowa podczas której wręczane są statuetki Superbrands.

Źródło Netia. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Kariera IT ? targi dla ambitnych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy